Bölüm 258: Tarikat Lideri ve Elçi Dişlerini Ortaya Çıkarıyor

297 39 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bağıran kişinin Qinglong Kutsal Bölge elçisi olduğu ortaya çıktı.

Gülümseyerek, "Önerinin kulağa hoş geliyor" derken gözleri titriyordu. Siz ikiniz çatışmayı kendiniz çözmelisiniz, ancak bu düello Qin Nan'a haksızlık gibi görünüyor, bu yüzden yüz Güç Biriktiren Taş da vermeye hazırım. Eğer Qin Nan düelloyu kazanırsa, bu yüz Güç Biriktiren Taş onun olacak. Ayrıca, ona Qinglong Kutsal Bölgesinin bir öğrencisi olma şansı vereceğim!"

Bu sözler kalabalığın gözleri faltaşı gibi açılmış halde bakmasına neden oldu.

Yüz Kuvvet Biriktiren Taş mı?

Ve Qinglong Kutsal Bölgesinin bir öğrencisi olma şansı?

Bu elçi Ouyang Ba'nın yanında yer almıyor muydu, neden böyle muazzam bir ödül teklif ediyordu?

Kalabalık şüphelerine dalmışken, Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisi başını kaldırdı ve Yaşlı Shan'a baktı ve ardından bir gülümsemeyle şöyle dedi: “Bana Qin Nan'ın ustası olduğun söylendi, değil mi? Şimdi yüz Güç Biriktiren Taş teklif ettiğime ve Qinglong Kutsal Bölgesinin bir müridi olma şansı verdiğime göre, adil olmak gerekirse, sen de bir ödül vermelisin. Eğer Ouyang Jun düelloyu kazanırsa, ona Ölümlü İmparatorluk Kutsal Yazılarını vermelisin."

Sözler kalabalığa el bombası gibi hizmet etti!

Öğrencilerin yüzlerinde şaşkın bir ifade vardı ama Tarikat Liderlerinin, Salon Liderlerinin ve Tarikat Lideri Salonundaki yetkililerin yüzleri tamamen değişti.

Sonunda, Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisinin neden önce ödülü sunmaya istekli olduğunu anladılar. En başından beri İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazıları onun hedefiymiş gibi görünüyordu!

Kendileri onları elde etmekle ilgilendikleri için, İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazılarını daha önce duymuş olduklarına şüphe yoktu. Ancak, Eski Shan, gelişimi Savaşçı Atalar Alemi'nin zirvesine ulaştığı için inanılmaz bir güce sahip olduğundan, ona karşı hiçbir şansları yoktu.

İlk kahkaha atan Ouyang Ba oldu, "Kulağa harika geliyor. Elçinin önerisine katılıyorum. Tarikat Liderleri, ne düşünüyorsunuz?”

Bunu söyledikten sonra Zhao Fang ve diğerlerine baktı.

Zhao Fang ve diğerleri şaşırmıştı. Ouyang Ba'nın sözleriyle onları taraf olmaya zorladığı açıktı. Ayrıca, Ouyang Ba'nın Dövüş Dominatörü olmayı başaramayınca neden bir ziyafet düzenlediğini ve herkesi davet ettiğini de anladılar. Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisini davet etmek için büyük bir bedel ödemeye bile razıydı, çünkü İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazılarını Eski Shan'dan almak için yaptığı tüm hazırlıktı!

“HAHAHA, elçinin sözleri gerçekten akıllıca, öneriye katılıyorum!” Zhao Fang gülerek söyledi.

"Yorumum yok." Lin Xuan buz gibi bir tonda konuştu.

Wei Tong, az önce meydana gelen olaylar dizisini ve elçinin tavrını hatırlayarak bir an tereddüt etti ve kararını vermeden önce "Düzenli Alevler Tarikatı bu öneriye katılıyor!" dedi.

Üç Tarikat Lideri duruşlarını gösterirken, Salon Liderleri ve yetkililerin farklı bir görüşe sahip olsalar bile takip etmekten başka seçeneği yoktu.

"Evet, düello için durum böyle olsun."

"Ouyang Jun ve Qin Nan'in böylesine yıkıcı bir çatışması olduğundan, bu her iki taraf için de en iyisi olacak."

“Elçiye katılıyorum!”

“……”

Tarikat Lideri Salonundaki kalabalıktan duruşlarını bildiren sesleri duyan öğrenci kalabalığı bir şeylerin doğru olmadığının farkındaydı. Daha akıllı olanlar bunun Ouyang Ba ve elçi tarafından diğer üç tarikata şantaj yapmak ve Eski Shan'a baskı uygulamak için kurulmuş bir tuzak olduğunu bile söyleyebilirdi!

"Bu pislikler, bu utanmaz serseriler..."

Longhu Ata Canavarı çıldırmış gibi hissetti.

Gerçek ne s*kik, ciddi şekilde yaralanan Qin Nan'dı ve bu pislikler böyle şeytani bir plan mı planlıyor?

Prenses Miao Miao, Longhu Ata Canavarı'nın ejderha kafasını sakinleştirmek için okşarken sessiz kaldı.

Yaşlı Shan'a gelince, tüm kalabalığın baskısına rağmen, ifadesi değişme belirtisi göstermedi. Kafasını çevirdi ve gözleriyle Qin Nan'a baktı.

O anda, Qin Nan'in gözleri sonsuz bir buzlanmayla doldu.

Sonunda bu insanların utanmazlığına tanık olmuştu. Yüz Güç Biriktiren Taş ve Qinglong Kutsal Bölgesinin öğrencisi olma şansı; bu ikisi bir araya geldiğinde, Ölümlü İmparatorluk Kutsal Yazılarının değerine yakın bile değildi.

Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisi sadece bir bahane bulmaya çalışıyordu. Bir soygunla karşılaştırıldığında hiçbir fark yoktu.

"Yaşlı Shan, öneriyi kabul edebilirsin!" Qin Nan birkaç nefes verdi ve sakin bir tonda söyledi, kalbindeki öfkeyi bastırdı.

"Elbette." Herkesin beklentisinin dışında, Yaşlı Shan aniden kahkahayı patlattı ve "Elçi ve tarikattaki herkes onu desteklediği için geçerliliğinden şüphe etmeyeceğim. Ouyang Jun, Qin Nan'ı yenerse, ona Ölümlü İmparatorluk Kutsal Yazılarını vereceğim!"

Sözleri duyan Qinglong Kutsal Bölgesi ve Ouyang Ba elçisinin gözleri şiddetle titredi.

Doğum günü şölenini yalnızca Ölümlü İmparatorluk Kutsal Yazıları uğruna tuhaf bir tuzağın kılık değiştirmesi olarak planlamışlardı. Ancak, Ouyang Jun'un Qin Nan'a bir düelloya meydan okumasını beklemiyorlardı ve daha sonra tereddüt etmeden kabul etti. Bu nedenle, İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazılarını elde etmek için bir bahse girmeleri daha kolaydı.

Yaşlı Shan'ın kişiliğini anladıkları için kesinlikle sözünü tutacaktı. Bu nedenle, Qin Nan düelloyu bir kez kaybettiğinde, İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazılarını kolayca elde edebilir ve kendileri için pek çok sorundan kurtulabilirlerdi. Yaşlı Shan bahsi utanmadan reddetse bile, o zamana kadar ona saldırmaları tamamen haklıydı.

Düelloya gelince, Qin Nan'ın kaybedeceğinden şüpheleri yoktu.

"Düellodan ben sorumlu olacağım."

O anda, Yaşam ve Ölüm Salonunun Lideri yüksek sesle söyledi.

Düellonun hakimi olsaydı kimsenin itirazı olmazdı. Herkes Yaşam ve Ölüm Salonunun Liderinin kurallara uymakta son derece inatçı olduğunu biliyordu. Düellonun adaletini bozacak olsaydı Tarikat Liderinin sözleri bile görmezden gelinirdi.

"Qin Nan, getir onu. Bana en üst sıradaki dış öğrencinin gücünü göster!”

Ouyang Jun çılgın bir kahkaha attı. Babasının ve elçinin aklından geçenleri umursamıyordu. Şimdi tek düşüncesi Qin Nan'ı öldürmekti!

"Nasıl istersen!"

Qin Nan bir tekmeyle Ouyang Jun'un önüne indi ve hemen kılıcını çekti ve bir eğik çizgiyle savurdu.

"Bu daha doğru gibi!"

Ouyang Jun, eti genişlemeye başladığında bir kükreme çıkardı. Gözeneklerinden çevreye doğru sonsuz sıcak buhar yayıldığından derisi bakır rengiyle kaplanmıştı.

BANG!

Kesik Ouyang Jun'un vücuduna indi ve yüksek bir patlamayla sonuçlandı. Ancak, güçlü darbeye rağmen adımlarını bile değiştirmeyen Ouyang Jun'un eti tamamen zarar görmemişti.

Böyle güçlü bir darbe bile Ouyang Jun'a zarar veremezdi!

"Qin Nan, olağanüstü eti olan tek kişinin sen olduğunu düşünme. Bu Atavistik Dev Vücut Tekniği'ni genç yaşımdan beri uyguluyorum!" Ouyang Jun heyecanlı bir kükreme çıkardı, "Hadi, bana tüm gücünü göster. Bana özgürce saldırmana izin vereceğim ve bana zarar verip veremeyeceğine bakacağım…”

Cümlesini tamamlayamadan ani bir kükreme oldu.

"Kapa çeneni!"

İlahi Savaş Tanrısının Bastırılması, Qin Nan'ın sol gözünden ateşlendi ve bu, Ouyang Jun'un başının üzerinde aşağı doğru ezilen devasa bir dağa dönüştü.

AH!

Bir acı çığlığı duyuldu. Herkesin bakışları altında, Ouyang Jun'un dev bedeni, İlahi Savaş Tanrısı'nın Bastırılmasıyla yere çarptı!

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin