Qin Nan'ın ifadesi, iki büyük yetkiliyle yüzleşmesine rağmen sakin kaldı.
Jianghuang ve Altı Kulaklı İlahi Varlık'ın gözünde onun cesareti tek başına yeterince etkileyiciydi.
"Etkileyici, yığın arasında bir Kutsal Silah parçası ve Kutsal Kılıçustası'nın Kılıç Sanatı kaydını bulabilmek. Korkarım ki senin göz tekniğin Ticaret Birliğimizin değerleme uzmanlarını bile geride bıraktı." Altı Kulaklı İlahi Varlık dedi.
"Hmm, genç delikanlı Qin Nan, bu kadar genç yaşta inanılmaz bir göz tekniğine sahip. Etkileyici."
Jianghuang'ın yüzünde bir gülümseme vardı, Qin Nan'a bakışları bir miktar hayranlıkla doluydu.
Sıradan bir insan, Ticaret İttifakı gibi ezici bir varlığa meydan okumaya cesaret edemezdi. Sadece bu onun hayranlığına layıktı.
Akçaağaç Prens'in yüzü fazlasıyla solgunlaştı.
Artık iki büyük otorite buradaydı ve Qin Nan sadece Kutsal Silahın bir parçasını seçmeyi başarmakla kalmamıştı, aynı zamanda İlahi Kılıç Ustasının Kılıç Sanatı kaydının bir parçasını da keşfetmişti. İddiayı kaybettiğinden hiç şüphesi yoktu ve hile yapmayı planlasa bile Peng Yu ve Usta Mu artık sonucu manipüle edemezdi.
İddiayı kaybederse, on bin Esrarengiz Diyar Taşı ödemesi gerekecekti!
On bin Esrarengiz Diyar Taşı büyük bir servetti. Akçaağaç Krallığının Prensi kimliğiyle bile bunu karşılayamazdı.
Altı Kulaklı İlahi Varlığın ses tonu değişti ve şöyle dedi: "Qin Nan, üç siyah çizgiye sahip olduğun ve Azize ile bir anlaşmazlığın olduğu için, eğer bahsi iptal edip bu Kutsal Silah parçasını ve İlahi Kılıç Ustasının kaydını teslim edersen. Onun Kılıç Sanatı, üzerindeki üç siyah çizgiyi sileceğim—kulağa hoş geliyor mu?”
Kulağa bir öneri gibi gelse de, Altı Kulaklı İlahi Varlığın tonu, Qin Nan'ın ona itaat etmekten başka çaresi yokmuş gibi hissettirdi.
Sözleri duyduktan sonra Peng Yu, Usta Mu ve Akçaağaç Prens'in gözleri parladı ve yüzlerinde hafif bir neşe belirdi.
Görünüşe göre Altı Kulaklı İlahi Varlık bizim tarafımızda, bu nedenle cezalandırılma konusunda endişelenmemize gerek kalmayacak.
Hem Sima Kong hem de Qin Nan son derece öfkeliydi.
Trading Alliance'tan beklendiği gibi, hiç kimse onların utanmazlığıyla boy ölçüşemezdi.
Hem Kutsal Silahın parçası hem de Kutsal Kılıç Ustasının kaydı şok edici bir fiyata satılabilirdi.
Ve şimdi bu Altı Kulaklı İlahi Varlık, Qin Nan'ın üç siyah çizgisini silmeyi teklif ederek mülklerini talep etmeyi mi planlıyor?
Qin Nan ve Sima Kong öfkelenmeden önce, havada süzülen Jianghuang hafifçe kaşlarını çattı ve "Altı Kulaklı İlahi Varlık, bu kabul edilemez değil mi? Buradaki bu iki eşya son derece değerlidir. Üç siyah çizgiyi tek başına silmek, onların değeriyle eşleşemezdi. Ayrıca daha çok gençler."
Altı Kulaklı İlahi Varlığın gözleri titredi.
Peng Yu'nun olayla ilgili sözlerini duyduğunda, hiç şüphesiz Azizinin yanında yer almayı seçmişti.
Bu nedenle, orijinal planına göre, Qin Nan'a Kutsal Silah parçasını ve Kutsal Kılıç Ustasının kaydını ele geçirme teklifi olarak üç siyah çizginin silinmesini kullanarak şantaj yapacaktı ve bu daha sonra gelecek bölümde son öğeler olarak sunulacaktı. Kadim Ejderha Müzayedesi. Kadim Ejderha Müzayedesi gerçekleştikten sonra, Qin Nan'ı bir kez daha üç siyah çizgiyle işaretleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasiEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...