Bölüm 374: İmparatorluk Yok Edicinin Gelişi

227 36 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Saçmalık!"

Qin Nan şaşırmıştı.

Demonic Spiritual Fire tespit edilemedi. Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğin gücü bile ona karşı savunamadı.

"AH!"

Acı içinde ağlarken Qin Nan'ın yüzü buruştu.

Ruhunu yakan Şeytani Ruhani Ateşin şiddetli acısı, kalbinin sürekli olarak dilimlenmesinden çok daha acı vericiydi!

"HAHA, bu beni tehdit ettiğin içindi!"

Şeytani Özlü Majesteleri kahkahayı patlattı.

Az önce kendinle dolu değil miydin?

Neden şimdi bir şey söylemiyordun!?

"Önce vücudunu yiyeceğim!"

Şeytani Özlü Ekselansları iğrenç bir şekilde gülümsedi.

Dövüş Ekselansları olmasına rağmen, gelişimi Qin Nan'ın etini kaba kuvvetle soyacak kadar güçlü değildi. Tek seçeneği önce etini, sonra düşüncelerini ve en son da ruhunu yutmaktı. Bunu takiben, Qin Nan'ın iradesi tamamen ortadan kaldırılacaktı.

Zamanı geldiğinde, varlığını işgal etmek için şeytani Dövüş Sanatını kullanabilirdi.

"Sınırsız Huzur Sanatı!"

Şeytani Özlü Ekselans'ın taş figürü, Qin Nan'ın vücuduna bir parıltı yayılmadan önce hepsi gözlerinde biten kan rengiyle dolu yoğun bir şekilde paketlenmiş rünlerle kaplıydı.

BANG!

Qin Nan'ın vücudunu saran alevler hemen söndürüldü. Kanlı yaralarla kaplı eti, sanki duyularını kaybetmiş gibi aniden sertleşti.

"AH--"

Qin Nan'ın mutlak acıyla dolu çarpık ifadesi de sertleşti. Tüm vücudu hareketsizdi. Az önce çıkardığı acı çığlığı bile yarıda kesildi.

Başka bir deyişle, Qin Nan'ın eti artık kontrolünden çıkmıştı.

"Aklını şimdi yutacağım!"

Şeytani Özlü Ekselans'ın yüzündeki korkunç gülümseme, gözleri bir kez daha iki kanlı ışık huzmesi ateşleyerek Qin Nan'ın zihnine nüfuz ederken daha da kalınlaştı.

Bunu takiben, Qin Nan'ın zihninde yavaş yavaş Şeytani Özlü Ekselans'tan başkası olmayan kanlı bir figür belirdi.

"F**k! Dokuz yüz doksan dokuz zhang mı? Ayrıca bir çeşit İlahi His tekniği mi uygulamış?"

Şeytani Özlü Ekselans hayretler içinde kaldı.

Yetiştirimi Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesine ulaştığında o bile bu kadar olağanüstü bir İlahi Hise sahip değildi.

"Hmm? Bu ne?"

Şeytani Özlü Ekselans aniden İlahi Duygunun merkezinde yüzen bir bakır ayna gördü.

"İnanılmaz bir eser olmalı!"

Şeytani Özlü Ekselansları bakır aynadan bakamayacağını anlayınca bir parça neşeyle doldu. Bu Qin Nan bana çok fazla sürpriz yapıyor - sadece güçlü bir eti yoktu, gördüğü esere ek olarak İlahi Hissi de olağanüstü!

"Elbette aşağı mahallenin hükümdarı olacağım. Hayır, yukarı mahalleye gideceğim!"

Şeytani Özlü Ekselansları son derece heyecanlıydı. Hiç tereddüt etmeden hemen elini uzattı ve Zihin Kısıtlama Tekniği'ni uygulamak için bir el mührü uyguladı.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin