Bölüm 301: Cenneti Şok Eden Plan Tamamlandı

246 43 0
                                    

H C

"Arkadaşlar bunun anlamı nedir?"

Jianghuang'ın sakin sesi ilk kabinden geliyordu. Herhangi bir duygu içermemesine rağmen, kalabalık ondan yadsınamaz bir buyurgan aura hissedebiliyordu.

"Bu sadece küçük bir müzayede, lütfen kızmaktan kaçının."

Bir şoş sesiyle Altı Kulaklı İlahi Varlık figürü, müzayedenin yukarısındaki boşlukta süzülen vücudundan Dövüş Ekselansları Alemi'nin zayıf bir aurasının yayılmasıyla kalabalığın önünde belirdi.

Tek Elle Dövüş Hakimiyeti, Kurnaz Kılıç Hakimiyeti ve diğerleri hoş olmayan ifadeler takındılar. Artık bu iki büyük otorite müdahale ettiğine göre, hemen buruk gülümsemeler salıverip auralarını geri çektikleri için artık iradelerini takip edemezlerdi.

Bu Qin denen adamın biraz daha yaşamasına izin verin; zamanı geldiğinde ona mutlaka bir ders vereceğiz!

Gelişimci kalabalığı kalplerinin hızla attığını hissedebiliyordu. Daha önce Kadim Ejderha Müzayedesinde, uzmanların çıldırarak neredeyse kavga çıkmasına neden olması nadir görülen bir durum değildi, ancak tüm uzmanların aynı kişiye kızdığını hiç görmemişlerdi.

Ancak, bu haydut yetiştiriciler, Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'nin nasıl hissettiğini anladılar. Onun gibi utanmaz bir pislikle karşı karşıya kalsalardı, onların da zemini kaybedeceklerine şüphe yoktu.

"Bu yeterli." Altı Kulaklı İlahi Varlığın yüzünde bir gülümseme belirdi ve şöyle dedi: "Kadim Ejderha Müzayedesi artık sona erdi! Bu yılki müzayedenin toplam kazancı dört milyon Esrarengiz Diyar Taşı değerini aşarak önceki yılların rekorlarını geride bıraktı! Böylece bir kutlama olarak bir ziyafet düzenleyeceğiz; müzayedede dört bin Esrarengiz Alem Taşı ve üzeri harcayanlar veya Dövüş Hakimiyeti Alemi ve üzeri ekimi olanlar ziyafete davetlidir."

Bunu söyledikten sonra, Altı Kulaklı İlahi Varlık'ın figürü, yüzlerce muhteşem hizmetçi belirip misafirleri çıkışa doğru yönlendirirken, bir titreşimle gözden kayboldu.

Birçoğu başlarını sallamaya başlayınca ve hayal kırıklığı içinde oradan ayrıldığında, yetiştirici kalabalığı arasında bir kargaşa çıktı. Çoğu, Bay Qin sayesinde eve eli boş dönmüştü.

"Hadi gidelim!"

Qin Nan, kalabalığın bakışlarını görmezden geldi ve mekandan ayrılıp bir odaya gelmeden önce Prenses Miao Miao ve Longhu Ata Canavarına baktı.

Altı Kulaklı İlahi Varlık, beyaz gömlekli bayan, Usta Guang ve diğerleri odanın içindeydi. Özellikle Altı Kulaklı İlahi Varlık yüzünde hoş bir gülümseme vardı.

"Bay. Qin, müzayede sırasında ne harika bir iş çıkardın!” Altı Kulaklı İlahi Varlık iltifat etmekten kendini alamadı.

Başlangıçta bu Bay Qin'e kin beslemiş ve ona bir ders vermeyi planlamış olsa da, bu Bay Qin'in doğal olarak gururlu ama aynı zamanda kurnaz olmasını ve müzayedelerinin tarihin en yüksek kârını elde etmesine izin vermesini beklemiyordu.

“Humph, o aptallar topluluğu; kimliğime dair hiçbir fikirleri olmamasına rağmen bana meydan okumaya cüret ediyorlar.” Qin Nan başını kaldırdı ve bir üstünlük havasıyla oturdu.

"Doğru, doğru, kesinlikle." Jin Xin hemen konuşma şansını yakaladı, "Bay. Qin, eşyaların toplam bir milyon üç yüz on yedi bin Arcane Realm Stone değerinde satıldı. İşlem ücretleri vb. çıkarıldıktan sonra, geriye kalan bir milyon yüz on sekiz bin Esrarengiz Diyar Taşı olacak, öğeler için teklif verdikten sonra borçlu olduğunuz rakam çıkarıldığında size dokuz yüz on sekiz bin Esrarengiz Diyar Taşı kalacak. Onları Trading Alliance'a yatırmayı mı yoksa hemen çekmeyi mi planlıyorsunuz?

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin