"Şehir Lorduna rapor veriyorum - yarışmaya katılan bin üç yüz altmış dört kişi var!"
Bir öğrenci Zheng Kuo'ya gitti ve şöyle dedi.
"Bu çok?"
Zheng Kuo'nun yüzü neşeyle doldu. Şok olurken olağanüstü bilgeliğiyle inanılmaz derecede gurur duydu.
Li Xiaoxue, Bai Shao ve efsanevi Hırsızlık Kralı Yu Luosha'yı yarışmaya katılmaya davet etmek için belirli bir miktar Katkı Puanı harcamıştı. Bunu takiben kalabalık, Qin Nan'ın da küçük numarasıyla yarışmaya katılmayı planladığına inandırıldı. Ayrıca, Kutsal Lider Qinglong'un yeni işe alınan öğrencisi Duan Qing ile karşılaştığında ve rekabeti daha da ilerletme fırsatını yakaladığında şansı yerindeydi.
Tüm bu prosedürler, öğrencileri harekete geçirerek, bu Hırsızlık Yarışmasının Kralı'nın olağanüstü derecede büyük olduğunu hissetmelerini sağlamak içindi.
"Duan Qing'in sadece yüz Katkı Puanıyla yetinerek çok saf olması. Başından beri bilseydim, önceki yarışmalardan Soygun Krallarını davet etmek için birkaç yüz Katkı Puanı harcamazdım..." Sonuca rağmen, Zheng Kuo hala merhemde bir sinek bulmuş gibi biraz hayal kırıklığına uğradı.
Bu Hırsızlık Kralları Duan Qing kadar aptal olsaydı, kesinlikle büyük bir servet kazanırdım.
...Bu arada, Kara Eller Şehri'nde...
Yetiştiriciler, bir saklanma yeri bulmak için şehre girdikten sonra aynı anda İlahi Hislerini serbest bıraktılar.
Qin Nan uzak bir bölgedeki küçük bir kulübeye geldi ve kendisini yarışmaya hazırlamak için bacak bacak üstüne atarak oturdu. Bir tütsünün yanması için geçen sürenin yarısı geçtikten sonra gözleri birden açıldı ve Kara Eller Şehri'nin merkezine doğru baktı.
“Formasyon aktif; herkesin uygulaması kısıtlanacak. Soygunun Kralı Yarışmasının ilk turu şimdi başlıyor!"
Zheng Kuo havada süzüldü ve bir patlama sesiyle ilan etti. Arkasında, uygulamaları Dövüş İmparatoru Alemi'ne ulaşmış toplam yirmi bekçi birkaç el hareketi yaparak Kara Eller Şehri'nin tamamını kaplayan oluşumu oluşturdu.
BANG!
Çevresi dokuz yüzden fazla zhang olan bir alanı kaplayan tüm Kara Eller Şehri muazzam bir şekilde titremeye başladı. Kadim bir oluşum hızla uyandı ve onu takip eden görünmez güç akımları, şehre doğru çökmeden önce çevresine yayıldı.
Qin Nan şaşırmıştı; kanı, eti, İlahi Duyusu ve İç Çekirdeği, gelişimini kapatmayı amaçlayan görünmez bir güç tarafından bastırılıyordu.
"Bu yasaklayıcı auranın alt edilemeyeceği doğru mu?"
Qin Nan'ın yüzünde "Git!" diye bağırırken histerik bir gülümseme belirdi.
Vücudunun içindeki Ejderha Çizgili Altın Çekirdek, görünmez güçle çarpışan ve onu anında paramparça eden ejderha çığlıkları yayarak büyük bir parlaklıkla parladı. Sonuç olarak, Qin Nan'ın Dövüş İmparatoru Alemi zirvesindeki gelişimi tamamen etkilenmedi.
Qin Nan bunun olacağını zaten tahmin etmişti.
Daha önce, Dokuz Çizgili Altın Çekirdeği zaten inanılmaz bir güce sahipti, devasa mor balığın ruhuyla birleştiğinde Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğe dönüştükten sonra sahip olduğu güçten bahsetmiyorum bile.
Kara Eller Şehri'nin ürkütücü aurası oldukça güçlü olmasına ve Dövüş Hakimiyeti Alemi yetişimcilerini bastırabilmesine rağmen, Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğe karşı hâlâ hiç şansı yoktu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...