EŞSİZ SAVAŞ RUHUCanglan Kıtası üst bölge ve alt bölge olarak ikiye ayrıldı. Yukarı bölge son derece geniş bir araziden oluşuyordu. Karşılaştırıldığında, aşağı bölge tamamen farklıydı. Muazzam bir modern şehri vahşi doğayla karşılaştırmak gibiydi. Bununla birlikte, aşağı bölge yüzden fazla ülke ve sayısız tarikattan oluşuyordu, sayısız sırrın henüz keşfedilmediği yasak bölgelerin varlığından bahsetmiyorum bile. Sıradan yetiştiricilerin gözünde hala geniş bir bölgeydi.
Aşağı bölge içinde, hiyerarşinin tepesindeki iki grup, Qinglong Kutsal Alanı ve Feiyang Kutsal Alanı'ndan başkası değildi; Mistik Ruh Tarikatına benzer sayısız tarikattan sorumluydular.
...Bu arada, Qinglong Kutsal Alanı içinde...
İnanılmaz derecede güçlü bir varlık, sanki bir şeyin farkına varmış gibi gözlerini açtı. Sonra mesafeye baktı ve kendi kendine mırıldandı, "Yüz yıl oldu, sonunda kendini gösterebildin mi? Aradığınızı buldunuz anlamına mı geliyor? Eğer durum buysa, yine de seni affetmeye istekli olabilirim… Dördüncü kardeş, hadi gidelim!”
Korkunç varlık, sesini boşluğa ileterek bir kükreme çıkardı.
Kısa bir süre sonra, Qinglong Kutsal Bölgesinden iki güçlü aura aniden havaya ateşlendi ve tarikattaki sayısız uzmanı şok etti.
"Ne oluyor?"
"Nefes al. İki Zirve Lideri aynı anda yola çıkıyor. Korkunç bir düşman kendini göstermiş olabilir mi?”
"Ya da belki şok edici bir nadir hazinenin varlığı ortaya çıkar!"
“……”
...Bu arada, Feiyang Kutsal Alanında...
"Bu İkinci Kardeş'in aurası değil mi?"
Feiyang Kutsal Alanının derinliklerinde güçlü bir varlık gözlerini yavaşça açtı ve Göklere nüfuz edebilecek ateşli bir bakış yaydı, "Ne kadar zaman oldu! Ne kadar oldu! İkinci Kardeş, aradığın kişiyi sonunda buldun mu? HAHAHA, ne büyük rahatlık! Ne büyük bir rahatlama!”
Bir dizi gülüşün ardından, güçlü varlık bir adım ileri atıp ellerini uzatırken Feiyang Kutsal Alanının birkaç bölgesi tamamen yıkıma uğradı; sonra boşluğu yırttı ve boşluğa girdi.
……
Luohe Krallığı -binlerce şehir- yüz bin Li'nin üzerinde bir mesafeden görülebiliyordu. Şehirlerin en büyüğü şüphesiz sayısız gelişimcinin yaşadığı Büyük Luohe Şehriydi.
Birdenbire, Büyük Luohe Şehri'nin üzerinde göktaşları gibi gökyüzünde iki figür parladı.
BANG!
Tüm şehir şiddetle sarsıldı ve sayısız yetiştiricinin büyük bir korku yaşarken yüzlerinin solmasına neden oldu. Sanki o anda Göklerin ve Yerin parçalandığını hissedebiliyorlardı; tüm dünyaya mutlak yıkım getirecek bir kıyametin işareti.
……
...Tianfeng Dağı'nda, Mistik Ruh Tarikatında...
Tuhaf bir basınç aniden tüm dağı kapladı, sanki Gökler ve Yer aniden baskıcı hale geldi. Kalabalığın kalbinde bir korku duygusu yükseldi ve uzuvlarının kontrolünü kaybettiklerini hissettikleri için öğrencileri çıldırdı.
Vızıltı!
Göklerin ve Yerin şiddetle titreyen sesi duyuldu. Gürültülü değildi ama kalabalığın ifadesinin biraz değişmesine neden olan büyülü bir şey vardı. Herkes uzaktan büyük bir hızla yaklaşan bir şey hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasiEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...