Bölüm 327: Hızla Yükselen Yetiştirme

239 46 0
                                    



Jiao Shiyi, kardeşi Jiao Zhe kadar güçlü olmasa da, aynı zamanda bir Zirve Lideri tarafından atandığı için merakla beklenen bir dahi olarak görülüyordu. Bu nedenle, girişiyle kalabalığın dikkatini kolayca çekti.

O Pang Qiu, dört yüz yetmiş dokuz Dao Arayan Yüzü kendine çekmeyi başardı. Bu Jiao Shiyi sonucunu yenebilir mi?

Jiao Shiyi, Dao Arayan Balık okulunun önüne yavaşça geldi ve bacak bacak üstüne atarak oturdu. Aurası sanki göksel bir varlığa dönüşmüş gibi bir değirmen gölü gibi sakinleşirken, yüzündeki öldürücü bakış birdenbire geri çekildi.

Nadir değişiklik elçileri ve kalabalığı şaşırttı.

Bu Jiao Shiyi, Jiang Bilan'a delicesine aşık olsa da, onun olağanüstü yeteneğini onaylamadan edemediler. Düşüncelerini anında kontrol edebilme şekli, katılımcıların çoğunu çoktan geride bırakmıştı.

O anda, toplam beş yüz otuz Dao Arayan Balık arkasını döndü ve Jiao Shiyi'ye baktı. Hafif bir tereddütten sonra, toplam beş yüz dokuz Tao Arayan Balık kuyruklarını sallayarak, sanki zarif bir şekilde dans ediyormuş gibi Jiao Shiyi'nin etrafında dönerek kalabalığın şaşkına dönmesine neden olarak onun figürüne doğru yüzdü.

Etraftaki dahilerin yüzlerinde şok olmuş bir ifade vardı; Beş yüz dokuz, Jiao Shiyi beş yüz dokuz Dao Arayan Balığı tetiklemeyi başardı!

İzleyen elçilerin yüzleri şiddetle titredi, ardından aralarında bir kargaşa çıktı.

“Beş yüz dokuz! Bu beş yüz dokuz Dao Arayan Balık demek! Önceki yıllardaki denemelerde bile en iyi sonuçlardan biri!”

"HAHA, Jiao Shiyi, Feiyang Kutsal Alanımıza katılmalı!"

"Kıçım, o bizim Qinglong Kutsal Bölgemize ait!"

"F**k, kavga mı arıyorsunuz?"

“……”

Başarısıyla, artık elçilerin onun mülkiyeti için savaşmakla ilgilenmemesine rağmen, yardım edemediler ama birbirleriyle tartışmaya başladılar.

Duanmu Zirvesi'nin tepesinde, Feiyang Kutsal Bölgesi'nden üç Zirve Lideri neşeli ifadeler takındı. Jiao Shiyi'nin onlara böyle bir sürpriz yapmasını beklemiyorlardı.

"Zirve Lideri Duanmu——"

Qinglong Kutsal Bölgesinin diğer iki Zirve Liderinin sabrı neredeyse tükeniyordu. Böyle bir dahinin önünde kesinlikle parlak bir gelecek olurdu. Onu Qinglong Kutsal Bölgesi'ne almamaları büyük bir kayıp olur.

"Bu iyi."

Zirve Lideri Duanmu kasıtlı olarak sert bir bakış attı ve kelimeleri söylerken başını salladı.

Feiyang Kutsal Alanının üç Zirve Liderinin kalplerinde bir sırıtış vardı. Tahminleri doğruydu; Bu Zirve Lideri Duanmu diğer bazı katılımcılara gözlerini dikmişti ama Jiao Shiyi'nin bu kadar olağanüstü olmasını beklemiyordu.

...bu arada, dojoda...

Şişko, bunu gördün mü? Jiao Shiyi'nin gözleri açıldı ve bedeni olağanüstü ama buz gibi bir aura yaydı, "Bilan ile konuşurken sözlerine dikkat etmeyi unutma!"

“Hıh! Kim olduğunu sanıyorsun? Sonucunuzun parlak olduğunu düşünüyor musunuz? Seni insan olarak görmüyorsam, insan değilsin!”

Sima Kong bagetinden bir ısırık almadan önce küçümseyici bir tavırla tersledi.

"Hıh!"

Jiao Shiyi'nin yüzü karardı; bu şişko düşündüğünden daha arsız ve inatçıydı. Onunla tartışmaya devam ederse bunun onu hiçbir yere götürmeyeceğini açıkça biliyordu. Daha sonra Qin Nan'a baktı ve "Qin Nan, sözlerinle Bilan'ı küçük düşürmeye cüret ettiğine göre, yeteneklerine oldukça güvendiğini varsayıyorum. Kaç tane Tao Arayan Balığı çekebileceğini bilmek için can atıyorum! Benim sonucumu bile geçemezsen, lütfen gelecekte çeneni kapalı tut!”

Jiao Shiyi'nin şu anda Qin Nan'a meydan okumasını kimse beklemiyordu. Jiao Zhe bile onu zamanında durduramadı.

"Sen? Bana meydan okumaya ne hakkınız var!”

Qin Nan sırıttı.

Bu Jiao Shiyi onu kışkırtmaya devam etti; Gerçekten bu kadar kolay zorbalığa uğrayacak biri olduğumu mu düşündü?

Bu balıklar ona tuhaf tuhaf baktıkları için olmasaydı, sırasını almaktan ve yetenek açısından farklılıklarını ona göstermekten çekinmezdi!

“Hakkım yok mu? O zaman devam et ve yanıldığımı kanıtla; Burada böbürlenen sözler söylemek yerine dahilere, izleyen elçilere ve Zirve Liderlerine gerçekten güce sahip olduğunuzu gösterin!”

Jiao Shiyi ellerini sırtında tutarken ayağa kalktı; Qin Nan'a bakışları provokasyon ve savaş niyetiyle doluydu.

Bu, çevredeki müritlerin ve elçilerin ilgisini uyandırdı. Qin Nan'ın İç Çekirdeğine bakılırsa, yeteneği oldukça olağanüstü olmalı. Kaç tane Tao Arayan Balık çekebilirdi?

Duanmu Zirvesi'nin tepesinde duran Zirve Lideri Duanmu'nun gözleri bunu görünce parladı. Qin Nan'ın burada mucizeler yaratacağından emin olmasına rağmen, kendi gözleriyle tanık olmaya can atıyordu; Qin Nan ne tür bir sonuç elde edecek?

Qin Nan, Dao Arayan Balık okuluna bakarken kalabalığın bakışlarını fark ettikten sonra nefesini durdurdu.

Sanki Tao Arayan Balık onun bakışının farkındaydı, bir kez daha Qin Nan'a yan bakışlarını atarken, aynı anda serbestçe yüzerken. Mavi gözlerinde bir çeşit zeka varmış gibiydi.

Qin Nan, kalbi büyük bir uyanıklıkla dolup hızla bakışlarını geri çekmesine neden olduğu için tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu.

"Bu Tao Arayan Balıklar benden ne istiyor?"

Qin Nan kalbinde azarladı.

Şimdi Jiao Shiyi ona meydan okuduğuna göre, ona nasıl hiçbir şeymiş gibi davranabilirdi; ama aynı zamanda, Tao Arayan Balığa doğru yürürse kötü bir şey olacağına da şüphe yoktu.

"Siktir et, tehlike kimin umurunda, ne zamandan beri ondan korkuyorum?"

Qin Nan'ın gözleri, Dao Arayan Balığa doğru bir adım atarken anında bir kararlılık belirtisi gösterdi.

Önümde korkunç bir sel olsa kimin umurunda, yapılması gereken yapılmalı!

O anda Qin Nan'ın vücudunda muazzam bir enerji dalgası patlayarak sersemlemesine neden oldu. Daha sonra kalabalığın bakışlarını görmezden geldi ve nefesini tutarken bacak bacak üstüne atarak oturdu.

Dahiler kalabalığı, elçiler ve altı Zirve Lideri şaşkına dönmüştü.

Neler oluyor?

KÜKREME!

Şüphelerinin ortasında, aniden Qin Nan'ın figürünün arkasında bulanık canavar figürleri belirdi, bir dizi kükreme sesi çıkardı ve muhteşem bir manzara ortaya çıktı.

Herhangi bir uyarı olmadan, Qin Nan'ın avuçlarında bir alev filizi tutuştu ve ardından göz açıp kapayıncaya kadar tüm vücuduna yayıldı ve figürünün vahşi bir alevle yutulmasına neden oldu. Aynı zamanda, alevin üzerine çizilen bir zırh plakasının silüetlerini belli belirsiz görebiliyorlardı.

O anda dahiler ve elçiler şaşkına döndü. Zirve Liderleri bile şaşkına döndü.

Ne oluyor?

Yalnızca altıncı katman Dövüş İmparatoru Alemi uzmanlarının İlahi Hissi hayaletleri cisimleştirebildi!

Ve etinin gücünün şu anda altıncı katman Dövüş İmparatoru Alemi gelişimcileriyle eşit olduğu ortaya çıktı!

Bununla birlikte, Qin Nan'ın gelişimi sadece yarı Dövüş İmparatoru Alemindeydi!

Bunu bir kenara bırakırsak, duruşmanın başında, Qin Nan'ın ekimi, kalabalığın dikkatini çeken bir ilerleme kaydetmişti.

Şimdi sadece beş tütsü yakmak için bir süre geçti ve tekrar seviye atlamak üzere mi?

Bunu bir kenara bırakırsak, hem İlahi Duygusu hem de eti, üçüncü katman Dövüş İmparatoru Aleminden altıncı katman Dövüş İmparatoru Alemine tek seferde nasıl gelişti?

Bu ne biçim bir saçmalıktı!

Dostum o bir Tanrının Ruhunu aldi buda onu Tanrının halefi yapıyor Siz bölümü nasıl buldunuz

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin