C208 - Xiantian Silahları

291 42 0
                                    

Qin Nan yolunda durdu ve "Bu nedir? Başka bir şey?"

"Prenses size büyük bir fırsat vermeye karar verdi." Devam ederken Prenses Miao Miao'nun gözleri titredi, “Gizli Onuncu Kelime Hazinesi için birlikte çalışabiliriz. Ganime gelince, payın onda birini alacaksın.”

"Onda bir mi?"

Qin Nan neredeyse kahkaha atacaktı. Bu Prenses Miao Miao, yardım isteyen kişi olmasına rağmen, ona bu kadar sert bir durum vermeye cüret mi ediyor?

Prenses Miao Miao soğuk bir sesle, "İstemiyor musun? Sen benim hizmetkarım olmasaydın, kimseye bu şansı asla vermezdim.”

"Böylece?"

Qin Nan içi boş bir kahkaha attı.

Prenses Miao Miao'nun kişiliğine göre, hiçbir menfaati başkalarıyla asla paylaşmaz. Şimdi yardım istemek için inisiyatif aldığına göre, bu onun yardımına kesinlikle ihtiyacı olduğunun bir göstergesiydi.

Qin Nan düşüncelerini organize etti ve sakin bir tonda, "Ben sadece bir Xiantian Alemi uygulayıcısıyım ve sen bir Dövüş Ataları Alemi uzmanısın. Nasıl yardımcı olabilirim? Bu kısmın onda biri ile ilgilenmiyorum. Kendin için bırakabilirsin.”

Bunu söyledikten sonra arkasını döndü ve gitmeye hazırlandı.

"Tutun!"

Qin Nan'in buna kanmadığını gören Prenses Miao Miao öfkeli bir sesle, "Onda iki, onda iki yeterli olmalı, değil mi? Prenses sana bunun büyük bir uzlaşma olduğunu söylüyor ve... Hey, hey, hey, gitme, durma, onda üçe ne dersin? Nasıl bu kadar açgözlü olabiliyorsun? Onda üçü bile sizi tatmin edemez, kimin umrunda yardım etmeye istekli değilseniz, ikimiz de fayda sağlayamayız… AH! Dört onda! Bu benim sınırım!”

Bunu duyunca, Qin Nan hareketlerini durdurdu ve yumruklarını bir gülümsemeyle birleştirdi, "Mutlu işbirliği."

"Sen!"

Tepkisini gören Prenses Miao Miao'nun minik figürü öfkesinden titremeye başladı.

Eğer onun yardımına ihtiyacı olmasaydı, Prenses Miao Miao asla başını eğmez ve Qin Nan'ın istediğini yapmasına izin vermezdi.

"Beni takip et!"

Prenses Miao Miao sert bir bakış attı.

"Hatta beklemek." Qin Nan kıpırdamadı ama sakince, "Başlamadan önce belki bana ne yapmam gerektiğini söylemelisin, değil mi? Bu arada, Gizli Onuncu Kelime Hazinesi tam olarak nedir? Kesinlikle bir şeyler bildiğine inanıyorum."

"Sen!"

Prenses Miao Miao ona bir bakış attı. Bu adam çok ileri gidiyor. Ama yardımına ihtiyacı olduğu için öfkesini bastırdı ve dişlerini sıktı ve zorla, "Prenses, sarayın içindeki yasaklayıcı bariyerin zayıflığını keşfetmek için gözlerinize ihtiyaç duyacak. Bunun yanı sıra Prenses'in Gizli Onuncu Kelime Hazinesi hakkında pek bir fikri yok ama her sarayda üç parça değerli hazine olduğu biliniyor…”

Qin Nan, bu Prenses Miao Miao'nun ondan bir şey saklamadığından emin olmanın hiçbir yolu olmadığı için söylediği her kelimeye inanmadı.

"O zaman şartlara göre hareket etmeliyim." Qin Nan kararını verirken kendi kendine mırıldandı, "Yolu göster, Prenses" demeden önce.

"Hımm!"

Prenses Miao Miao yüzünü çevirdi ve Lin sarayına doğru baktı. Bir ayak sesiyle, figürü saraya girdi ve Qin Nan onu yakından takip etti.

Qin Nan, Lin sarayına girer girmez kalbi tekledi.

Bütün saray karanlıkla kaplandı. Görüşü, İlahi Savaş Ruhunun Gözleri ile bile ondan on metre ile sınırlıydı.

Bu on metre içinde, karanlıktan çıkan yeşil arduvazlardan yapılmış bir yol vardı. Yoldan çok uzakta olmayan uzun bir kılıcın havada uçuştuğu görülüyordu.

Uzun kılıç, aşınmış bir yüzeye sahip antik bronzdan yapılmıştır. Uzaktan sıradan görünüyordu, ancak Qin Nan keskin algılarıyla şu anda kış uykusunda olan bu bakır kılıcın içinde gizlenmiş korkunç bir aurayı hissedebiliyordu. Bir kez uyandığında Gökleri ve Yeri karıştırabilirdi.

"Bu bir Xiantian Silahı!"

Qin Nan derin bir nefes verdi.

Herkesin bildiği gibi, silah rütbeleri şu şekilde sınıflandırılmıştı: Mistik Silahlar, Houtian Silahları, Xiantian Silahları, İmparator Silahları ve Dominator Silahları.

Bir Xiantian Silahı tam bir zekaya sahipti. Nadirliği açısından, Luohe Krallığı'nın ilk dört mezhebi arasında bile onlardan sadece birkaçı vardı.

Şimdi, Lin sarayına yeni girdiklerinde zaten bir Xiantian Silahı bulmuşlardı. Sarayın daha derin bölgelerinde hangi çılgın şeyleri bulabileceklerdi?

"Faydasız." Prenses Miao Miao içi boş bir kahkahayla, "Bu sadece bir Xiantian Silahı, neden bu kadar şaşırdın? Daha hızlı, yasaklayan bariyerden kurtulun!”

Qin Nan düşüncelerini topladı ve hemen İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini uyguladı ve çevresini taradı.

Bir bakışta yüzü, Xiantian Silahını keşfettikten sonra aldığı şoktan daha fazla şokla doldu.

İlahi Savaş Ruhu'nun Gözlerinden, bakır kılıcın üzerinde yüzen mini bir oluşumu görebiliyordu. Oluşum, sırlarla dolu bir yıldız galaksisi kadar karmaşıktı. Aktif olmamasına rağmen soğuk varlığı kalp atışlarını hızlandırmaya yetiyordu.

Qin Nan, tetiklendiğinde oluşumdan gelen gücün sıradan bir Dövüş Atası Alemi uzmanını ciddi şekilde yaralayabildiğinden şüphe duymadı!

"Benimle işbirliği yapmak istemesine, İlahi Savaş Ruhu'nun Gözlerinin yardımına ihtiyacı olmasına şaşmamalı..."

Qin Nan hemen farkına vardı ve ardından korkunç oluşumu incelemek için tamamen İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini kontrol etmeye odaklandı.

Önceden, Qin Nan'in bunu yapması birkaç gün sürerdi. Ancak Longhu Sıradağları'na yaptığı bu yolculuk sırasında, İlahi Savaş Ruhunun Gözleri evrim geçirerek onların altın bir parıltıya sahip olmasına neden olarak yeteneklerini hızla artırdı, bu yüzden oluşumu baştan sona incelemesi sadece bir saatini aldı.

"İşte burada!"

Qin Nan ileri atıldı ve parmağını görünmez oluşumun ortasına vurdu.

Oluşum son derece karmaşık olmasına rağmen, gözlemiyle, içindeki oluşumun yedi gizli gözünü keşfetmeyi başardı. Gözler yok edildiğinde oluşum çökecekti.

BANG BANG BANG BANG!

Arka arkaya yedi vuruş ve tüm oluşum anında paramparça oldu.

Formasyon paramparça olur olmaz, yüzen bakır kılıç sanki özgürlüğü verilmiş gibi bir vızıltı çıkardı ve Qin Nan'ın sahipliğini talep etmesini umduğu gibi güçlü bir niyet yaydı.

"Bu bir Xiantian Silahı!"

Qin Nan, Mistik Sekiz Adımı tereddüt etmeden, kılıcı almayı planlarken uygularken gözleri alevler içinde kaldı.

Beklentilerinin ötesinde, Prenses Miao Miao öfkelendi ve bağırdı, "Qin Nan, kes şunu! Almayın, alamazsınız! Saraydan sadece bir parça hazine alabilirsin. Şimdi alırsanız, sarayın en büyük hazinesini keşfedemezsiniz!”

Qin Nan'in eli bakır kılıcın iki santim uzağında durdu, ona yandan bir bakış attı ve temkinli bir ses tonuyla “Beni kandırmaya mı çalışıyorsun?” dedi.

“Prenses neden sana yalan söylesin!”

Prenses Miao Miao sert bir bakışla cevap verdi.

Qin Nan bir an tereddüt etti ve elini geri çekmek üzereyken bakır kılıç, doğrudan Qin Nan'in eline uçmadan önce bir şey hissetmiş gibi aniden titreşmeye başladı.

"Qin Nan, sen..."

Prenses Miao Miao kan kusacak gibi hissetti.

Qin Nan da şaşırmıştı çünkü böyle bitmesini beklemiyordu.

O anda sessiz Lin sarayı şiddetle sallanmaya başladı!

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin