Zirve Liderleri ve Duanmu Zirvesi'ndeki elçiler bunu gördükten sonra hayrete düştüler.
"Neler oluyor; Dövüş İmparatoru Aleminin Sıkıntısı neden burada yaşanıyordu!"
“Kahretsin, bu sefer Dövüş İmparatoru Aleminin Sıkıntısını tetiklemek için; Qin Nan hayatta kalabilecek mi?”
"Kahretsin! Neden en kötü zamanda ortaya çıksın ki!”
"Şimdi ne yapmalıyız?"
“……”
İki Kutsal Bölgenin yetkilileri, nadir görülen bir olay nedeniyle kalplerinin sıkıştığını hissedebiliyordu.
Peak Duanmu şaşırmıştı. Aklına ani bir düşünce geldiğinde gözlerinden güçlü bir parıltı fırladı ve ardından bir çığlık attı, “Beyler, panik yapmayın! İki Kutsal Bölgenin burada toplanmış olmasına rağmen Musibet'in tetiklenmesinin ardındaki önemi bilmiyor musunuz çocuklar?"
Sözler, kalabalığın kalbine bir şimşek çakması gibi hizmet etti.
Söylentilere göre, kurallara meydan okuyan bir varlık doğarken, bir imparatorun tahta çıkışı gibi büyük bir olay şarttı!
Önlerinde meydana gelen manzara, tüm aşağı mahalledeki en görkemli manzaralardan biri olarak kabul edilebilir!
O anda Qin Nan, Musibet'i tetiklemişti, bu da hiç şüphesiz onun yasalara meydan okuyan bir İç Çekirdek doğuracağı anlamına geliyordu!
Düşündükten sonra, heyecanlanmadan edemedikleri için endişeli bakışları kayboldu.
Qin Nan'dan beklendiği gibi!
Dokuz yüz doksan dokuz Dao Arayan Balığı çeken varlıktan beklendiği gibi!
Dövüş İmparatoru Aleminin Sıkıntısı ne kadar inanılmaz olurdu?
Bu sırada katılımcılar, Qin Nan'ın figürüne boş ifadelerle baktılar.
Eşsiz bir dehanın tanımı neydi?
Bu oydu!
Girişi iki Kutsal Bölgeyi çıldırtabilecek biri!
Öte yandan, Jiang Bilan'ın yüzü inanılmaz derecede solmuştu. Aziz kimliği ve dokuzuncu sınıf Xuan'ı Dövüş Ruhu rütbesi nedeniyle, geleceği üst bölgeye yükselmekti. Ancak, küçücük bir Qin Nan şimdi onu geride bırakarak arkasında çok büyük bir mesafe bırakmıştı.
Bu nasıl olabilir? Bu mümkün değildi!
Her iki durumda da, bu özel günde, herhangi bir dahi, Qin Nan'ın önünde duran çekiciliğini kaybederdi.
Bu gün sadece Qin Nan'a aitti!
Şaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş,,,,,,,,,,),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Qin Nan'ın vücudundan yayılan şiddetli rüzgar güçlendi ve üzerinde, Göklerin ve Dünyanın gücünün biriktiğinin işareti olan, su yüzeyinin dalgalanmasına benzer bir rahatsızlık görülebiliyordu.
Cennetsel Biriktirme Saldırısı tehlikesinin farkında olan Tao Arayan Balıklar o anda döndüler ve daha yüksek bir alaycı ses duyulduğunda Qin Nan'ın figürüne doğru yüzdüler.
Hâlâ direnmeye cesaretin var mı?
Hımm Hımm!
"Lanet olsun!"
Qin Nan'ın yüzü tamamen karardı; Bu Tao Arayan Balık grubu gerçekten de son derece utanmazdı, Musibet tetiklendiğinde onu soymaya cüret etti.
"Öldürmek!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...