Bu şok edici olay herkesi şaşırttı.
Disiplin Salonu Lideri, görünmez bir gücün yukarıdan kendisine kilitlendiğini hissettiğinde durdu.
Sanki bir santim daha ilerlese görünmez güç onu parçalara ayıracaktı.
"Bu... Bu..."
Disiplin Salonu Lideri ve diğer Salon Liderleri hemen başlarını kaldırdılar ve şok edici manzarayı keşfettiler.
Ejderha kafası mı?
Bu gerçekten bir ejderha kafası mı?
Bulutların üzerinde saklanan bir ejderha mı?
Ejderhanın canavar kabileleri arasında hükümdar olduğu söylenirdi. Sıradan bir su ejderhasının bile korkunç bir gücü olduğu söylenirdi.
"Hımm!"
Longhu Ata Canavarı, devasa kaplan vücudu bulutların arasından yavaşça ortaya çıkarken hıçkırdı.
Salon Liderleri, yetkililer, yaşlılar ve Yaşam ve Ölüm Salonundaki öğrenciler tamamen şaşkına döndüler.
Ejderha kafası ve kaplan gövdesi?
Bu nasıl bir canlı?
"Ejderha başı ve kaplan gövdesi, ejderha kafası ve kaplan gövdesi. Bu adamın Longhu Sıradağlarından Longhu Ata Canavarı olması mümkün mü?" Kendi kendine mırıldandıktan sonra Hazine Kasası Lideri'nin yüzünde bir şaşkınlık ifadesi belirdi.
O anda, canlı Yaşam ve Ölüm Salonu ve ondan on mil ötedeki alan ölüm sessizliğine büründü.
Longhu Ata Canavarı!
Ata Canavar olarak bilindiğinden, yukarıdaki gökyüzündeki korkunç görünümlü canavarın bir Dövüş Ataları Alemi varlığı olduğu anlamına gelir!
"Sahne bugün oldukça muhteşem, fena değil, harika bir iş." O anda, kalabalığı bir çift titrek gözle tarayan Longhu Ata Canavarı'nın başının üstünde Prenses Miao Miao'nun figürü görülebildiği için alaycı bir ses duyuldu.
"Prenses Miao Miao!"
Salon Liderleri, yaşlılar ve öğrenciler de dahil olmak üzere herkes o anda derin bir nefes aldı, ruhları titremeye başladı.
Neredeyse herkesin adını duyduğu, şiddetli bir üne sahip olan Prenses Miao Miao.
En önemlisi, aptal olmaktan uzaktılar; Prenses Miao Miao ve Longhu Ata Canavarı aynı anda ortaya çıkar çıkmaz, şok edici bir gerçeği anında keşfettiler!
Ulu Yaşlı dışında, Qin Nan'ı destekleyen iki Dövüş Atası Alemi uzmanı vardı!
"Bu..." Gong Yang ve diğerleri şaşkına döndü. Prenses Miao Miao'nun ortaya çıkması bekleniyordu ama bu Longhu Ata Canavarı nereden geldi?
Birdenbire üçüncü konutta alnında yumru olan genç adamı hatırladılar. Görünüşe göre Longhu Ata Canavarı'nın sesi o genç adamın sesiyle aynıydı.
O anda, platformda duran Qin Nan, dört Salon Liderine ve sekiz yetkiliye baktı ve sakin bir tonda, "Şimdi, hala bana zarar vermeye mi çalışıyorsun?"
Onur Listesi Lideri, Beceri Kütüphanesi Kütüphanesi, Hazine Kasası Lideri ve sekiz yetkili hemen düşüncelerini topladı, ifadeleri fazlasıyla katılaştı.
Buraya gelmeden önce, Prenses Miao Miao'nun ortaya çıkacağını tahmin etmişlerdi, ancak ek Longhu Ata Canavarı'nın Qin Nan'ı desteklemesini asla beklemiyorlardı!
Plana nasıl devam edebilirlerdi?
Salon Liderleri ve sekiz yetkili oldukça zorlu gibi görünse de, gerçek şu ki, bu iki uzmanın tek bir saldırısına bile dayanamadılar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...