Jeongguk
– Mia!
– Ona zemdlała!Pielęgniarka podeszła do mnie, każąc opuścić natychmiast sale.
– Co się dzieje ?! Nigdzie nie wyjdę !
– Proszę nie utrudniać pracy, bo zabiera pan cenny i potrzebny czas personelu, który musi ratować pańską partnerkę i dziecko !
Zanim się obejrzałem byłem już za drzwiami, które przede mną zamknięto. Obróciłem się za siebie, patrząc na zamknięte szyby i nie wiedząc co się dzieje z Mia.
Jin-Urodziła ?
Nagle z myśli wybił mnie głos Jina. Obróciłem się gwałtownie w jego stronę i zauważyłem naszych najbliższych.
Bora – Jeongguk co się stało ?
Nastała cisza, a wszystkie oczy wpatrywały się we mnie intensywnie, czekając na odpowiedź.
– Ratują ją…
Odszedłem do ściany i osunąłem się na podłogę, siadając. Podkuliłem nogi i zacząłem płakać. Nie mogłem kompletnie nic zrobić i byłem zdany całkowicie na lekarzy. Dziś już wiem, co przeżywała trzy lata temu.
Poczułem dłoń na ramieniu, na co podniosłem głowę. Objąłem ramionami Jina, który odwzajemnił mój gest. Płakałem w jego ramię nie mogąc poradzic sobie z emocjami. Po jakimś czasie nagle drzwi się otworzyły. Wstałem do góry i czekałem co powie pielęgniarka.
– Pana partnerka jest operowana, ponieważ doszło do krwotoku. Syn został wyciągnięty z macicy kleszczowo. Więcej szczegółów udzielą już Panu lekarze po operacji.
– Proszę uzbroić się w cierpliwość.Kobieta wróciła tam, skąd przyszła, a ja usłyszałem szloch Hany i Bory zza pleców. Na ten moment nie zostało nam nic innego jak tylko czekać.
Jin-Będzie dobrze…
– Wróci do nas, tak jak Ty to zrobiłeś dawno temu…– Binna jest taka malutka, nie waży nawet dwóch kilogramów.
– Przecież ja nie dam rady bez Mii…Znów ogarnął mnie płacz.
…
Po około dwóch godzinach drzwi znów się otworzyły i ujrzałem naszą lekarkę. Wszyscy zerwali się na równe nogi, podchodząc bliżej.
– Przykro mi panie Jeon, że był Pan świadkiem całej sytuacji. Stan pani Park był krytyczny, ale operacja się powiodła i krwotok został zatamowany.
Widząc kobietę ogarnęła mnie wściekłość.
– Wiedziała pani, że Mia ma skurcze. Dlaczego do cholery nie zostawiliście jej w szpitalu po ostatniej wizycie !?
Wszyscy czekali na odpowiedź kobiety.
– Rozumiem Pana wzburzenie, bo ludzką naturą jest szukanie winnych w takich sytuacjach, ale jako lekarz mogę Panu zapewnić, że zrobiłam wszystko zgodnie z etyką i nie popełniłam błędu.
– Stan pana partnerki na ostatniej wizycie nie wskazywał na bliski poród, jednak to mogło się zmienić już po godzinie, kiedy pani Mia wróciła do domu.
– Nie chce również obwiniać Pana, ale skoro coś się działo, dlaczego nie przyjechaliście wcześniej ?Na ten moment nie byłem w stanie się wybronić.
– Mia cały czas powtarzała, że czuję się gorzej, bo to ostatni miesiąc i dopiero jak wszystko się zaczynało zorientowała się, że coś jest nie tak.
– Nie wiedzieliśmy…– Panie Jeon proszę na mnie spojrzeć. Stan pana partnerki był krytyczny, ale na tę chwilę jest stabilny.
– Co z synem?
– Niestety musieliśmy sie wspomóc kleszczami, przez co okres okołoporodowy będzie dłuższy, ale dzięki temu macie państwo zdrowe dziecko. Szybka reakcja personelu nie pozwoliła na niedotlenienia.
Bora-Dziękujemy za uratowanie Mii, jestem państwu tak wdzięczna…
– Mogę ich zobaczyć?
– Nawet pan musi, mama nie może kangurować dzieci, więc pan to zrobi.
– Naprawdę będę mógł ?
– Zapraszam.
Spojrzałem za siebie na wszystkich.
– Dziękuję, że byliście tu z nami, a teraz wracajcie bezpiecznie do domu.
– Jin Proszę Cię wróć do naszego mieszkania i ogarnij co trzeba, bo ja…Przerwał mi.
Jin-Nie myśl o niczym innym prócz Mii i dzieciach. Zajmiemy się wszystkim łącznie z Bamem.
– Dziękuję…
Wymieniłem się spojrzeniem z ojcem, którego cała sytuacja też dotknęła. Sam nie wiem, dlaczego, ale podszedłem do niego i go objąłem.
– Ty też mogłeś mnie stracić. Doceń to, że jestem cały i zdrowy, i zacznij proszę być moim ojcem.
Obaj uroniliśmy kilka łez, po czym poklepaliśmy się po plecach. Pożegnałem wszystkich i poszedłem za pielęgniarką, która cierpliwie na mnie czekała.
CZYTASZ
Przewrotny los...
Hayran KurguDwoje nieznajomych spotyka się na imprezie, gdzie po dobrej zabawie lądują w łóżku w pobliskim hotelu. Mia po wspólnej nocy wychodzi po cichu, zostawiając mężczyznę w pokoju, kiedy po namyśle chce wrócić, żeby móc się z nim bliżej poznać okazuje się...