Bir hizmetçi, odasında çay içen Elysia'ya yaklaştı.
"Bu Leydi'ye bir mektup."
"Teşekkür ederim."
Çay fincanını bırakıp zarfı gören Elysia'nın gözleri irileşti.
Zarfın gönderen kısmında, lacivert bir zarfın üzerinde geceyi birlikte geçirdiği kişinin adının yazılı olduğu gümüş bir mühür vardı.
'Aman tanrım... güzelliğin sahibinden mi?'
Zarfın bile sahibi gibi güzel olduğu düşüncesine güldü.
Mektubun içeriği kibarca onunla tanışmak istediğini soruyordu ve muhteşem bir kalemle yazılmıştı.
Elysia zarfla dudaklarına dokundu. Hafıza eksikliği nedeniyle kaybolmuş ve kafası karışmış görünen adamı merak etti.
'Bu ifadenin de seksi görüneceğini düşünüyorum...'
Elysia, geceyi Cassian'la geçirdikten sonra yatak odasında uyandığında, sonunda vampir yeteneklerini kullanarak Cassian'ın hafızasını sildi.
Her vampirin kendine has yetenekleri vardır ve onun durumunda o, bir günlük anıları silmeyi başarmıştır.
Anıların silinmesi için kişinin gözlerinin kapalı olması şartı aransa da bu pek de dezavantaj sayılmazdı.
"Hmm…"
O günden itibaren tüm vampir özellikleri geri dönmüştü.
Görme, koku alma ve işitme duyuları insanlardan üstündür; buna ezici bir güç ve dayanıklılık da dahildir.
Kalp atışı olması dışında tıpkı bir vampir gibiydi.
Elysia mektuba tekrar baktı.
Cassian'ın geceyi geçirdiklerini tam olarak bilmesini gerçekten istemiyordu ama Esteban Dükü'nün çalışanları bunu bilirdi. Çalışanların her birine tutunmak ve anılarını silmek imkansızdı, dolayısıyla o kısım kaçınılmazdı.
Yani Cassian uyanıp aklı başına geldiğinde tek bildiği, Elysia Lowell'la bir gecelik bir ilişki yaşadığıdır.
Elysia boş bir mektup kağıdı çıkarıp bir kalem aldı.
O, lafı dolandırmadığı için ona gününün nasıl geçtiğini soran bir cümle bile yoktu.
Mektubun ortasına kısa bir cümle yazdı.
[Lütfen o günü bir hatıra olarak bırakın ve lütfen unutun.]
Bu onunla tanışmak istemediği anlamına geliyordu. Bunun Cassian için de kötü olmayacağını düşünüyordu. Çünkü anıları olmayan bir gece yüzünden başının belaya gireceği bir durum yoktur.
Giovanni İmparatorluğu, birkaç yıl önce flört ve evliliğin popüler hale gelmesiyle oldukça açık hale geldi.
Bu yüzden ondan bunu unutmasını istemesi garip görünmezdi.
'Her ne kadar henüz hepsi açık fikirli olmasa da...'
Elysia mektubu dikkatlice katlayıp bir zarfa koydu.
Mühür mumunun üzerine ailenin mührü basıldı ve zarf bir kenara çekildi.
Bununla artık gerçekten mutlak güvenlik ve huzurun peşinde koşabilirdi.
Sürekli güvenlik çağrısı yapmasının nedeni romanın içeriği ve kendisinin bir vampir olmasıdır.
Beş yıl önce okuduğu 'Lumiere' romanındaki kötü adam Elysia Lowell'a dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...