Elysia dudaklarının kenarlarını çarpık bir şekilde kaldırdı.
Bunun Marquisate Blanche tarafından yapılmış bir zehir olduğuna dair kanıtlar zaten vardı, ancak yüzü hiçbir fikri olmadığını söylüyordu.
Neredeyse göz açıp kapayıncaya kadar aldandı.
“Gerçekten inanılmaz. Bu onun en iyi kadın oyuncu ödülünü alması için yeterli.”
Lumiere önceki dünyada doğmuş olsaydı harika bir oyuncu olacağını düşünüyordu. Yine de Lumiere'in hala neden bahsettiğini bilmediği bir yüzü vardı.
“Şimdi hiç zehir kullanmadığını söyleyerek bunu inkar etsen ne değişir sence?”
Lumiere gülümsedi ve sanki bir şey biliyormuş gibi yüzünü çevirerek gözlerini devirdi.
"Benden başka pek çok düşmanın olmalı."
"Yani geçmişe mi döndün?"
Bu şüpheyle sorduğu bir soruydu. Lumiere geçmişte miydi? Böyle bir şey mümkün müydü, değil miydi…?
"Önemli mi?"
Lumiere dişlerini gıcırdatarak elini Elysia'nın boynuna koydu. Gözlerinden onu anında öldürecekmiş gibi bir gülümseme sızdı. Kısıtlamalara rağmen kırmızı yüzünün ne kadar güçlü olduğunu görebiliyordu.
Elysia nazikçe bileğini tuttu ve elini kolayca indirdi.
Lumiere zamanı geriye alırken bir şeyler ters gitti ve Elysia bu dünyaya geldi.
Düşünceleri o yönde akmaya devam ediyordu... Hayır, Lumiere'in tepkisine çoktan ikna olmuş olabilirdi, ancak duygularını kontrol etmek giderek zorlaşıyordu.
“Beni buraya ne getirdi?”
Elysia'nın gözleri soğuktu.
Batarken Lumiere'in bileğini fırlattı ve Lumiere yatağa çöktü. İnce eli daha sonra Lumiere'in boynunu yakaladı.
"Doğru yaptın mı?"
Belki geri dönmenin bir yolu olabileceğini düşündü ama onun sayesinde Cassian'la tanıştı, yani o kadar da kötü olmayabilir.
"O halde şimdi söyle bana. Zamanı nasıl geri döndürdün. Geçmişte kara büyü kullandın mı?”
Lumiere gözlerini kocaman açtı ve vücudu titremeye başladı.
Elysia yeşil gözlerdeki dehşeti görebiliyordu ve Lumiere'in boynunu tutan eline güç girmeden önce onunla alay etti.
"Bana cevap ver. Nasıl geri döndün?”
Lumiere boynunu tuttu ve dudaklarını açtı.
Bunu çok kolay anlayabilirdi.
“Ahh. Ben de bilmiyorum... Gözlerimi yeni açtım… ve geri döndüm… Beni öldüreceksen öldür.”
…Yalan söylüyor gibi görünmüyordu çünkü Elysia'nın onu hemen öldürmesi umrunda değilmiş gibi boynunu itmişti. Sadece iki şeyi düşünerek: Peliot'un eline oynamak, onu kaçırmak ve Cassian'a bir iksir vermek, Lumiere'i hemen öldürmek istiyordu.
Elysia derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı. Yakında tapınak Lumiere'i almaya gelecekti, bu yüzden burada bir şeyleri düşünmeden yapmaması gerektiğini defalarca söyledi.
Bu sırada Lumiere sanki aklında kaybolmuş gibi kendi kendine konuşmaya devam etti.
“Evet… Eğer ölürsem tekrar geri gelebilirim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...