Soğuk zemine oturarak önündeki cam şişeye boş gözlerle baktı.
“Acı çekmeden ölmeyi düşünmek…?”
Daha sonra şişeyi alıp barların dışına attı. Bir tıklama sesiyle birlikte cam şişenin kırılma sesi de duyuldu. Bir sonraki an, her yöne sıçrayan koyu kahverengi sıvıdan tatlı bir koku yayıldı.
Sonuçta onu Peloit'ten kurtaran o değil miydi?
Herkesin önünde sefil bir şekilde ölmek istemese de kendini bu şekilde öldürmek istemiyordu.
“Nasıl yaptım…! Buraya nasıl geldim?"
Bunu cızırtılı bir ses takip etti.
Yakalanma sürecinde cesedin kaba muameleye tabi tutulduğu, yaralı cesedin ise acıdan şikayetçi olduğu öğrenildi.
Bu şekilde ölmenin kaybedecek başka bir şeyi yoktu.
Peloit'e ayak basmaktan elde ettiği tek şey varsa o da buydu.
Etek yırtıldığında, üzerine sihirli bir daire çizilen bir kağıt parçası yere düştü. İmparatorluk Şövalyeleri tarafından ele geçirileceğinden emin olduğu anda kıyafetlerini değiştirmesinin nedeni buydu.
Belki Dük onu doğrudan yakalamış olsaydı yakalanırdı.
Parmağını kesti ve sihirli çemberin üzerine kan döktü.
"Lumiere, Lumiere."
Evet o kız olmasaydı...
Revos'u o kurnaz şeyden kurtarması gerekiyordu. Hiçbir şey bilmiyordu ve aldatılıyordu. Güzelce gülümserken onun aziz olduğunu haykıran soylular bile acıklıydı.
Soyluların kendisine sempati duymasını ve korumasını sağlamayı çok iyi bilen bir kadındı. Her ne kadar iyi biri gibi görünse de sonuçta İmparatoriçe'nin konumuna göz dikti. Dük Esteban'ı görünce kızardı ama yine de Revos'la birlikte olmaya cesaret etti.
…Onu affedemedi.
Ölse bile her şeyini ondan çalan Lumiere'e borcunu ödeyecekti.
Her ne kadar baktığı sihirli daireye kan açıkça sızıyor olsa da hiçbir değişiklik yoktu. Bunun bir başarısızlık olduğunu düşünmesi biraz zaman aldı. Sonra omurgasını titreten ürpertici aurayı hissedebildi.
“Çağırıcı. Adın Elysia mı?”
Soğuk parmaklar çenesini kavrarken vücudu kasıldı.
Elysia kendisini çağıran varlığın yüzünü görmek için başını kaldırmaya cesaret edemedi. Üzerine gelen baskıdan vücudu titredi, hatta gözyaşları aktı.
"Bugün ölmen senin kaderin. Ancak vakitleri gelince bizi ararlar.”
İsteğinin aksine gözleri sanki bedeni emirlere uyuyormuş gibi varlığa döndü.
Siyah saçlı ve kırmızımsı gözler.
Uzun yarık gözbebeklerinden bunun insan olmadığını anlayabiliyordu. Soluk, mavimsi teni pürüzsüzdü ve hayatında gördüğü en güzel görünümdü... İnsan olmadığı için miydi? Ne kadar güzel olduğunu anlatmaya kelimeler yetmezmiş gibi görünüyordu.
“Görünüşünü düşünerek bana ne istediğini söyle. Buraya geldim ama harika bir iş çıkardın.
İblis, sevimli bir şey yapan bir köpek yavrusunu okşar gibi onun saçını okşadı. Ancak önündeki varlığın korkusuyla çenesi titredi ve çatışan dişlerin sesi duyuldu.
“Vaktim yok ve pek sabırlı değilim.”
"Durumu değiştirmek istiyorum."
Ölmek istemiyordu, Lumiere'i öldürmek istiyordu ve Revos'un yanında durmak istiyordu. Sözlerini titreyerek zar zor tamamlarken, gelen cevap istediği şey değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...