Bölüm 31

67 4 0
                                    

"Belki de sahip olduğun ilahi güç hâlâ çalışmıyordur?"

"Henüz kontrol etmedim, bu yüzden emin değilim."

İlahi gücün işe yaramaması önemli bir sorundu. Çünkü bu genellikle kara büyüyle uğraşmak veya kötü ruhları çağırmak gibi yasak şeyler yapanlar için geçerliydi.

Elysia'nın durumunda ilahi güç en başından beri işe yaramıyordu ve Amon hareketsiz yattığı için yasaklanmış bir şey yapmaya vakti olmadığını biliyordu.

Bu sayede yukarıda bahsedilen olayla alakası yoktu ama yine de başkalarının bu konuda tek kelime duyması iyi değildi.

Neyse ki Amon, ailenin sponsor olduğu bir anaokulundaydı. Kişiliğini beğendiği için köşkün kahyası onu içeri getirdiği için sır asla sızdırılmadı.

"Şimdi kontrol etmek ister misin?"

"Şimdi?"

"Evet, bir dakika."

Gerçekten denemek istemedi.

Onun göçünden önceki dünyada bile vampirlerin gümüşle veya kutsal suyla yaralanabileceğine dair bir söz vardı. Elbette bu hiç de doğru değildi.

Kulağa biraz rahatsız edici gelse de, bu dünyada bir iblisin üzerine kutsal su serpmenin veya ona ilahi güçle saldırmanın yaralanmalara neden olabileceğine dair bir efsane vardır.

'Burada şeytani bir varlık olabilirim. Yine de kendimi kötü hissediyorum."

"Elbette."

Amon, Elysia'nın elini tuttu ve ilahi gücün dışarı akmasına izin verdi. Bir zamanlar ilahi gücü aldığında kişinin vücudunun daha sıcak ve hafif hissettiğini duymuştu. Ancak sanki soyut enerji dışarı akıyormuş gibi görünüyordu.

"Ah... yapamam."

'Bunun böyle olacağını biliyordum.'

Yine de geri tepme hissi fena değildi. Çok geçmeden Elysia, ilahi gücün onu reddettiğini mantıklı bir şekilde anladı.

"Fazla endişelenmeyin, kaza anında çok fazla ilahi güç aldığınız için olabilir."

"Böyle bir durum var mı?"

"Bunu ilk kez görüyorum ama... sadece bunu bekliyorum."

'Nedenini bilmiyorum...'

Amon'la garip bir atmosferde, maneviyatla ilgili olmayan sözler alışverişinde bulunduklarında, orijinal hikayeden bir sahne akla geldi.

Çalışmanın ikinci yarısında Revos, İkinci Prens'ten ölümcül bir şekilde yaralanarak tapınağa sığındı ve tapınağın bodrumunda eski bir büyü kitabını mühürleyen bir yere saklandı. Peşinde olan İkinci Prens mekana adım atamadığı için Revos krizi atlattı.

'Kara büyü kullandığı için ayaklarını kaldıramadığı söyleniyordu değil mi? Ben de öyle mi olacağım...?'

İlahi güç işe yaramayınca bu Elysia'nın aklına gelen doğal bir soruydu. Kadim büyünün nasıl bir şey olduğunu merak etti. Elbette bir büyücü olarak araştırma merakı ya da tutkusu çok azdı ya da hiç yoktu.

"Nişanlın geliyor. Önce ben geri döneceğim."

"Bugün için teşekkür ederim."

"HAYIR. Elbette seni görmeye gelirdim. O zaman düğünde görüşürüz."

Amon'u geri gönderen Elysia, Cassian'ı selamladı.

Bunun nedeni Amon'la rahatsız edici bir atmosferde ortaya çıkmasıydı. Cassian, Amon'un sırtına baktı ve Elysia'nın beline sarıldı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin