Bölüm 96

8 0 0
                                    

İmparator bu gece uyuyakalsa ve yarın uyanamasa bile ten rengi bunu tuhaf kılmıyordu. İmparatorluk Sarayı'nın rahipleri onun durumunu iyileştirmeye çalışsa da bu kolay olmadı.

İmparator yatağında yatarken yaşananlar yüzündendi. Gözlerini açar açmaz ikinci oğlu ve Marquisate Blanche'ın hikayesini duydu.

Varlığı unutulacak kadar uzun süredir ortaya çıkmayan kara büyü. İmparator, Peloit'ten her zaman hoşlanmamıştı ve ona karşı kayıtsızlığında tutarlıydı, ancak yine de oğlunun yaptıklarından dolayı kendini biraz suçlu hissediyordu.

Cassian'ı aradı ve uzun süre sessiz İmparator'a bakarak oturdu.

Savaşa katılan ve kazanan İmparator'un coşkuyla dolup taşan figürü ortalıkta görünmüyordu... Geriye sadece hasta ve geçmişinden pişmanlık duyan bir baba kalmıştı. Sanki kararını vermiş ama hâlâ tereddüt ediyormuş gibi görünen bir sesle konuştu.

"Gözlerimi kapatmadan onu yakala."

"Siparişinizi alacağım."

Cassian bir kez daha yüzüne baktı.

Her ne kadar İmparator gözlerini kapatmadan Peloit'i yakalamak önemli olmasa da, daha fazla sahte vampir yaratmadan önce Peloit'i yakalamak önemliydi. Hala nerede olduğunu ve ne yaptığını bilmiyorlardı. Ayrıca ödüllerin tanınmasını gizleme yeteneği.

"Lütfen taç giyme törenini ilerletin."

"Taç giyme töreni mi?"

“Bunun gerçek bir taç giyme töreni olması gerekmiyor. Sadece İkinci Prens'in ilgisini çekmek için yapılan bir taç giyme töreni."

İmparatorun tahttan çekilmek için acele ettiği tüm kıtada bilinen bir gerçekti. Sırf hasta olduğu için tahttan çekilmek için acele edilmesi nadir görülen bir durumdu, bu yüzden herkes bunun nedenini merak ediyordu. Ne olursa olsun, koşullar göz önüne alındığında taç giyme törenini aceleye getirmek çok da garip olmazdı.

"Böyle bir taç giyme töreni yapamayız."

Eğer bir sonraki İmparator Revos'un yüzünü düşünüyorsa, o kadar çok düşünüyordu.

"Kraliyetlerin, soyluların ve diğer ülkelerin insanlarının önünde kara büyü kullanan İkinci Prens'i göstermek ister misiniz?"

İmparatorun gözleri arsız ses tonu karşısında sertleşti. Sakin bir şekilde bakışlarıyla karşılaşan Cassian'a ağzını açtı.

"Çocuğun taç giyme törenine katılacağından emin misin?"

İmparatorun 'o çocuk' diyen sesini duyunca, çıkmak üzere olan kahkahalara direndi. Şimdi gelip baba gibi mi davranmak istiyordu? Peloit'in ölümü önceden belirlenmişti.

Cassian hiçbir şey bilmiyormuş gibi davranarak devam etti.

"Bu doğru. Bu durumda tören töreninin güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesi zaten zor olacaktır.”

Yalnızca İmparatorluk içinde basit bir tören yapıldı, ancak daha sonra boşlukları doldurmak için bir festival düzenlendi veya yeniden uygun bir taç giyme töreni düzenlendi. Veliaht Prenses koltuğu boş olduğundan düğün töreni görkemli bir şekilde yapılabilir.

Her iki durumda da birçok yol var.

"Bir şey daha. Artık bu konuşma sadece ikimiz arasında bilinmelidir Majesteleri. Veliaht Prens'in bundan haberi bile olmamalı."

“Yani sahte olmayacak mı?”

“Bunun doğru olduğunu söyleyemem çünkü İkinci Prens'in yakalanmasından faydalanmak için tüm prosedürler değiştirilecek. Yer bunun yerine tapınak olmalı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin