O cevap vermese de Cassian çoktan onu kollarında taşımış ve banyoya doğru gidiyordu. Elysia banyoya geldiğinde ona çıplak vücuduna onaylamayan bir bakış attı.
"Ona bu kadar öfkeyle bakmak çok utanç verici, karım."
"Sadece izlerin hızla kaybolmasının böyle bir his olup olmadığını bilmek istiyorum."
Vücudundaki izlerin hızla kaybolmasıyla ilgili hissettiklerinin aynısını o da yaşıyormuş gibi görünüyordu.
Cassian kendisiyle bir anlaşmaya varmış gibi görünüyordu ve sonunda kendisinin bunu yeterince sık kazıyacağını, ancak kendisinin bunu yapamayacağını söyledi. Eğer izleri onun üzerine yeniden kazımaya kalkarsa ne zaman tekrar kaçabileceğini bilmiyordu.
Bunun haksızlık olduğunu düşünen Elysia, gözlerini onun vücudundan ayırıp küvete girdi.
“Karım, son zamanlarda beni reddediyormuşsun gibi geliyor. Yanılıyor muyum?”
Cassian küvete oturdu, ellerini köpürttü ve alçak sesle konuştu.
"Çünkü çok zor."
Elysia, omzunu ovuşturan elini iterek, kendisini böyle bir sesle baştan çıkarsa bile buna kanmayacağını söyledi.
“Bu, değiştikten sonra bile aklıma gelen bir düşünce ama vampirler fiziksel güçlerini artırabilirler mi?”
“…Şaka yapıyorsun, değil mi?”
"Mümkün değil. İçtenlikle söyledim."
Cassian ne yapacağını düşünürken ciddi bir yüz ifadesine büründüğünde, Elysia başını salladı ve kendini biraz daha derinlere kaptırarak gözlerini kapattı.
“Çünkü geçmişte sen arada kanımı içtikten sonra bile zordu. Bunu düşününce, sadece kan emmenin sorunu çözemeyeceği anlaşılıyor."
“Hayır, ne zaman hayır dedim?”
Sonuçta onu nazikçe baştan çıkarmadı mı ve istediğini yapmadı mı?
Geçmişte, bitkin düştüğünde ve uykuya dalmaya çalıştığında adam dururdu ama şimdi bu bile işe yaramıyordu. Çünkü şu anda uyumamanın yanlış bir şey olmadığını biliyordu. Ayrıca, onun mantığını kırıp onunla birlikte kaçabilmek için bunu nasıl yapacağını da buldu.
Elysia, bilmediği yeni zirvelere ulaştığını hissetti.
“Ah, ama benim dışımda aradığınız başka birinin daha olduğunu duydum.”
Ona baktı ve ani sözlerle gözlerinden birini gizlice açtı. Lumiere'i duymuş olmalı.
"…Sadece endişeliyim."
Onu ararken Lumiere'yi de bulduğundan emin oldu. Elbette onu bulmak o kadar zor değildi.
Lumiere'in ona yaptığı affedilemezdi ama aradan bu kadar zaman geçtikten sonra Lumiere'i tekrar düşündüğünde onun için biraz üzüldü. Lumiere uyuşturucu bağımlısı olup delirmeden önce, canavarları bastırmak için yapılan toplantıya kızardı ve onunla iyi geçinmek istediğini söylerdi.
"Onun son ölümünden rahatsız oldun mu?"
"…Öyle değil."
Başka hiçbir düşüncesi yoktu. Eğer Lumiere hayatına kötü bir başlangıç yaptıysa Elysia bunu biraz değiştirmesi gerektiğini düşünüyordu.
"Beklenmedik bir şekilde, insanları aramaya gitseniz bile Ryan'ı ya da Başbüyücü'yü bulacağınızı düşündüm."
"Bunu hiç düşünmedim bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...