Bölüm 70

43 2 0
                                    

Elysia, Peloit'e saldıran adamı gördü.

Dük Esteban mıydı?

Adı Cassian mıydı…?

Bunu neden hatırladığını bile bilmiyordu.

Uzaktan ona acı bir ifadeyle bakan mor gözleri görebiliyordu.

Yumruk atışı. Ona baktığı andan itibaren. Hayır, ona yaklaşmaya başladığında kalbi hızlı atıyordu.

Rüzgâr estiğinde Cassian'ın saçları biraz dağıldı ve tatlıdan da öte, kendinden geçmiş bir koku ortaya çıktı. Dünyada böyle bir fiziğin nasıl var olabileceği şaşırtıcıydı.

Ona bakmaktan kendini alamadı.

Elysia onunla göz teması kurduğu anda beline sarılan Peloit'in varlığını tamamen unutmuştu.

Siyah beyaz bir alanda sanki canlı renklere sahipmiş gibi netti.

Biraz konsantre olduğunda verdiği nefesi, kalp atışını ve boynundaki kokuyu hissedebiliyordu. Bir vampirin duyuları ne kadar iyi olursa olsun durum böyle olamazdı. Peki neden ona bu ifadeyle bakıyordu?

Her an onu yakalayacakmış gibi titreyen, kıvrılıp sıkan eli görebiliyordu. Yumruklarını o kadar sıkı sıktı ki kan kokusu geldi.

Ona bakarken ısırılan dudakları artık beyazlayamamıştı ve sanki kan çıkacakmış gibi ısırılmıştı.

Keskin kenarlarla dolu gözleri ve gözlerinin kırmızımsı köşeleri acıyla kaşlarını çattı.

Elysia uzanıp yumruklarını açma, ısırılan dudağını çıkarma ve kızarmış gözlerini silme dürtüsünü hissetti. Onun böyle hissetmesinin nedeni sadece fiziği mi?

Kafası tanımlayamadığı duygularla dolduğu için görüşü bulanıklaştı.

"Ah…?"

Gözyaşlarının yanaklarından aşağı aktığını hissetti.

Başını eğdi ve ellerinin üstüne düşen gözyaşlarına baktı; sanki Cassian'ın nefesi durmuş gibi sessizdi.

Peloit'in kararlı sesi, yeniden dönmek üzere olan bakışı yakaladı.

"Elysia."

“...Pel.”

Mavi gözleri onu yakaladı.

Evet sevdiği adam Peloit'ti.

Ama neden…?

Peloit sanki onun hakkında her şeyi biliyormuşçasına nazik bir dokunuşla gözlerinin kenarlarındaki yaşları sildi. Sonra sanki Cassian'dan saklamaya çalışıyormuş gibi onu arkasından yönlendirdi.

Cassian'ı gözden uzaklaştırdığında kendini kötü hissetti.

'Bunu neden yapıyorsun…'

Peloit'in parmak uçlarından gelen kan kokusuna baktı. Büyü, hareketinin yörüngesi boyunca aktı ve kan kokusu yayıldı.

…Bunun sihir olduğunu nereden biliyordu?

Elysia saçlarını sertçe karıştırdı ve içini çekti.

Hiçbir anısı yoktu. Vücudu iyileştiğinde tekrar bir araya gelip gelmeyeceklerini merak etti. Ancak Cassian ve Peloit'in bakışmalarına bakıldığında böyle bir şeye dikkat edecek durumda olmadığı görülüyordu.

Cassian'ın olduğu yerden yayılan keskin enerji karşısında bir adım geri çekildi.

Peloit'in parmak uçlarına bakan Cassian kılıcını savurdu ve içeri daldı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin