Bölüm 16

150 6 0
                                    

Yeminini bitirdikten sonra bile kalkmaya isteksiz görünen Rian'ın sonunda ayağa kalkmasıyla Elysia salondan ayrıldı.

“Ryan mı? Kız kardeşini al ve gel, ek binada kal.”

"Evet."

"Ah! Buraya gelmek istemediğini söylerse sorun değil.”

"Hayır, hoşuna gidecek."

Ryan kız kardeşinin bundan hoşlanacağından emindi. Onu sabah gelmeye çağıran kız kardeşiydi.

Elysia ve Ryan uşağı bulmaya gittiler.

Uşak, kendisinin 4. Bölge'de yaşayan halktan biri olmasına ve gelecekte Elysia'ya maiyeti olarak eşlik edeceğine şaşırmıştı.

Ryan'ın bir asil olamayacağını düşünüyordu ama onun 4. Bölge'de yaşadığını hayal edemiyordu.

Düzgün bir görünümü ve sakin bir atmosferi olduğundan olabilir.

“Gelecekte ek binada kalacak. İyi hazırlanın."

Uşak'ın aklı hızla gitti. Kıyafetinden şövalye törenine kadar yapılacak çok şey vardı.

Dük'ün Leydisinin eskortu olacaktı.

Ayrıca temel görgü kurallarını da öğretmesi gerekiyordu.

Uşak, bugünlerde sık sık bomba gibi haberler çıkaran Elysia'yı görüyor ve Dük ile Genç Efendi'nin boşluğunu herkesten daha çok hissediyor.

"Elbette. Sen burada kal."

Elysia, Ryan'ı uşağa bırakıp odasına doğru yöneldi.

Ryan'a iyi olduğunu söylemesine rağmen tam olarak iyileşmediği için aslında bitkin durumdaydı.

***

Cassian evine dönüp duş aldıktan sonra kendi yatak odasında hissettiği duyguya doğru eğildi.

'Bugün geleceğini söylemedi.'

Bugün Elysia'nın Veliaht Prens ile buluştuğunu biliyordu.

Cassian, Veliaht Prensi görmeye gittiğinde bir şeyler olduğunu düşündü, bu yüzden Lloyd'u onu takip etmesi için gönderdi ve yatak odasına gitti.

Elysia kanepede otururken ona elini salladı.

"Sen buradasın?"

"Vücudun iyi mi?"

"Teşekkürler. O gün için çok teşekkür ederim."

"Umarım gelecekte bir daha böyle bir olay yaşanmaz."

Cassian, Elysia'nın o gün kurtardığı adamı malikanesine getirdiğini biliyordu. Bu yüzden zehri ondan emerek çıkardığı için ilişkilerini merak ediyordu.

Elini kaldırıp başını sallayarak sorup sormaması gerektiğini düşünüyordu.

İlk etapta bu konuda endişelenmesi ona yabancı değildi.

Cassian ardından gelen sözler hakkında derinlemesine düşünemedi.

"Hmm? Hangisi? İnsan kanı içmek zorunda kalacağım durumdan mı bahsediyorsun?”

"HAYIR. Kendini tehlikeye atmak. Yakında Esteban Dükalığı'nın Hanımı olacaksın."

"Benim için endişelendiğini sanıyordum. Sanırım hayır." Elysia gözlerini kapadı ve güldü.

Geçici olmasına rağmen Cassian'ın onun tarafında olduğunu düşündüğü için kendini oldukça rahat hissetti.

'Hayır ama neden saçını kurutmuyorsun?'

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin