Elysia küvette dizlerine sarıldı ve hizmetçilere baktı.
Yüzünde sıcaklık yükseliyor gibiydi. Bunun nedeni Gray ve ona hizmet eden hizmetçiler Renji ve Jenny'ydi. Nereye baksa hizmetçilerin getirdiği her türden parfümlü yağ vardı.
"Bu ilk gece..."
Bu geceyi hiç bu anlamda düşünmemişti.
Düğün gününde Dük'ün evine gelmesi gerekiyordu ama şimdi buradaydı, yani hizmetçiler öyle düşünmeyi hak ediyor.
Elysia bunu pek düşünmedi ama ilk gece olduğunu duyunca boşuna gıdıklandı ve gerildi.
Daha sonra kaşlarını çattı ve biraz mırıldandı.
"Hepsi Cassian yüzünden... Neden aynı yatak odasını kullanmak istedi?"
Geceyi onunla ilk geçirişi değildi ama kalbi hızla çarpıyordu. Yüzü sıcak görünüyordu ve ellerini yelpazelerken nefes verdi.
Elysia elini uzattı ve yanına koyduğu kum saatini tekrar ters çevirdi.
Zaten üçüncü atışta, yani muhtemelen bir saatten fazla oldu.
...Neden cesurca dışarı çıkamıyor?
Sonunda ayağa fırladı.
"Kendimizi toparlayalım. Bu yeni bir şey değil."
Ayağa kalkıp banyodan çıktığında onu bekleyen hizmetçiler yaklaştı. Banyodan sonra bile, Gray ısrar etmesine rağmen, bunu tek başına yapacağı için onlara gitmelerini söyledi.
"Hanımefendi, size yardım edeceğim."
Başında Gray'in olduğu iki hizmetçi ona sert gözlerle yaklaştı.
Elysia vücudunu silmeyi bitirir bitirmez banyonun önündeki salona yatırıldı.
Hizmetçiler onun vücuduna her türlü bilinmeyen şeyi uygulamaya başladı.
"Aman Tanrım... Hanımefendi, cildiniz gerçekten çok yumuşak."
"Bu doğru. Biraz yönetimin bile büyük bir fark yaratacağını düşünüyorum.
Gray gururlu bir yüzle malikanede yıllar içinde ne kadar emek verdiğini göstermeye başladı. Söylemeye gerek yok, bunu durduramayacak kadar mutlu görünüyordu.
Bedenini hizmetçilerinin ellerine emanet ederken teslim olan Elysia'nın ağzı açıldı.
"Akşam yemeğine ne dersin?"
"Ekselansları, İmparatorluk Sarayı'na çalışmaya gittiği günlerde, konakta ayrı yemek yemezdi. Hanımefendi, aç mısınız?"
"Hayır ben iyiyim."
Normalde bir şeyler yemesi gerektiğini söyleyerek yaygara çıkaran Gray sessiz kaldı.
'Bu kadar az miktarda yemek yemek midenizi doyurmaz.'
"Bitti hanımefendi!"
"Evet. Ben kıyafetleri giyeceğim, o yüzden önce sen gidebilirsin."
"Evet anladım. Eğer bana ihtiyacın olursa ara."
Elysia başını salladı ve vücudunu kaldırdı.
Uzanıp soluk pembe ipek pijama elbisesini kaldırırken aynanın önüne yerleştirilen kıyafetlere baktı. Elbisenin bir parçası olan parça düşerken Elysia'nın gözleri sürekli titriyordu.
"Bu nedir..."
Elbiseyle aynı renkteki slipler sadece zar zor örtülen yerleri kaplıyor gibiydi.
Hayır, düzgün bir şekilde saklanmışlar mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampiriBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...