Bölüm 75

17 2 0
                                    

Hafızasını geri kazanan Elysia, iksirin bu izi aşamadığı sonucuna vardı.

Hafızasını kaybettiği için iz kaybolmadı. Damgalandığında hayatının geri kalanında kalbini kimseye veremeyecekti ve iksir gibi bir şey yediği için kalbini Peloit'e tam olarak vermesinin imkânı yoktu.

"Ne düşünüyorsun?"

"Yatak odasına geri dönmek istiyorum."

"Daha fazla konuşmaya ihtiyacımız var mı?"

Konuşmanın ne olduğunu biliyormuş gibi hemen başını salladı.

"HAYIR. Bence bu yeterliydi."

Elysia, bedeniyle yaptığı yoğun sohbetin ardından gerçek bir sohbet gerçekleştirebildi.

Cassian, Peloit'in öptüğü şeyi inatla dudaklarıyla ısırdı. Her şeyi anlıyormuş gibi davranmak yalandı. İksir yüzünden elinde olmadığını söylemek istedi ama yapamadı.

Lloyd acil evrak işi istediğinde ofise götürüldü ve onun bacağının üzerine oturdu.

"Ben de Yaşlı Adam ve Ryan'ı görmek istiyorum."

"Sonra görüşürüz."

Cassian düz bir yüzle onu sıkıca tuttu.

Gözleri, kendisinin kağıtlara baktığı masanın diğer tarafında ayrıca hazırlanmış bir koltukta kağıtlara bakan Lloyd ile buluştu.

Ağzının kenarını beceriksizce kaldıran Lloyd, bakışlarını hızla evraklara çevirdi.

"Ama nerede olduğumu nasıl bildin?"

Lloyd'un tuttuğu kalemin sesi düşüp ofiste yankılandı. Panik içinde ve aceleyle kalemi eline alması pek doğal değildi.

Elysia'nın dudaklarının kenarları çarpık bir şekilde yukarı kalktı.

"Kuyu."

"Kuyu?"

Cassian başını salladı.

Daha sonra parlak bir şekilde gülümsedi ve Lloyd'u çağırdı.

"Lloyd biliyor gibi görünüyor."

"Ne? Hiçbir şey bilmiyorum. Ekselansları bir iksir bile aldı…”

"Lloyd."

Cassian alçak sesle ona seslendi ve Lloyd hemen ağzını kapattı ama bu, zaten önemli bir kelime söyledikten sonraydı.

…İksir.

Düşündüğü iksir olduğunu söyleme. Elysia bu düşünceyle ağzını açtı ve Cassian'ın baktığı kağıtları aldı.

“Hangi iksiri aldın? Bunu sana kim verdi?"

Cassian çaldığı kağıtları geri almak için uzandı. Yine de kağıtları nazikçe geri vermeye niyeti yoktu, bu yüzden kağıtlara olan hakimiyetini sıkılaştırdı.

Kağıtların gergin bir şekilde çekildiğini görebiliyordu.

"Bana hangi iksiri aldığını ve nedenini söyle."

Lloyd etrafına baktı ve yavaşça ayağa kalkıp ofisten çıktı.

Bakış atmak.

Kapının kapandığını gören Elysia yüzünü tutup kendisine doğru çevirdi.

Hemen konuşması yönündeki dile getirilmemiş baskı karşısında Cassian, isteksiz görünen bir yüz ifadesiyle ağzını açtı.

“Aldığın şeyin aynısı…”

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin