Bölüm 8

283 17 0
                                    

Elysia bu sessizliğin malikanesine de yayılmasından çok mutsuzdu.

Yüzü hiçbir duyguyu gizlemiyordu.

"Majesteleri. Buraya bu kadar aniden gelmeni istemiyorum."

"Neden? Esteban Dükü yüzünden mi?”

"Yine bunu söylüyorsun. Bunu bana neden yaptığını bilmiyorum."

Revos başı hafifçe geriye eğilmiş halde gevşek bir şekilde bir sandalyeye oturdu.

Yukarıya kaldırılan çenesinden tam bir güven duygusu hissedebiliyordu.

"Sanırım Leydi ile aramızdaki yanlış anlaşılmayı çözmem gerekiyor."

"Ah?"

Elysia'nın ağzı, sanki boğazını temizleyen Revos'a gerçekten şaşırmış gibi sonuna kadar açıktı.

Böyle bir tepkide bile Revos sakince konuştu.

“Bu sadece bir zaman meselesiydi. Nişanlanmak istiyor musun?”

"… HAYIR?"

Revos yanılmış olsa bile kendini buna adamış görünüyordu.

Bu noktada iletişimde bir sorun olduğu şüpheliydi.

Esteban Dükü'nü kullanarak dikkatini çekmeye çalıştığını düşünüyor. Bir şekilde saçma sapan bir hal aldı.

Elysia gülmemek için ağzını kapattı ama omuzlarının titremesine engel olamadı.

"Bu kadar sevecekken neden ayrılmak istediğini söylüyorsun? Tsk.”

Elysia'nın kahkahası uzun sürmedi.

"Ortağınız ben değilim, Lumiere!"

Bu sözler üzerine Revos bir alarm gibi parladı. Çok ciddi görünüyordu.

Elysia ancak o zaman durumun ciddiyetini anladı.

“Majesteleri, gerçekten yürekten veda etmeyi düşünüyordum. Nişan ya da evlilik yok, Majesteleri için hiçbir şey işe yaramıyor."

"Sonuna kadar yalan söylüyorsun. Bu arada Leydi'ye dikkat etmediğim için özür dilerim. Yani bu kadar yeter.”

Sadece ona baktığını sandığı partnerinin önce elini bırakmasından hoşnutsuz muydu?

Revos ve Lumiere'in buluşmasında gerçekten herhangi bir aksilik olmasını istemiyordu.

Elysia Revos'tan nasıl kurtulacağını düşünürken uşak yaklaştı.

"Leydim, Esteban Dükü burada, ne yapmalıyım?"

"Çoktan?"

Elysia uşağın yanında durdu ve bakışlarını Revos'a çevirdi.

Esteban Dükü'nün geldiğini bildiğinden onun daha da yanıldığını hissedebiliyordu.

'Bekle... Bu iyi bir şey.'

Esteban Dükü ile yaşanan skandalın Revos'un dikkatini çekmeye çalışmadığını, bunun samimi olduğunu düşünmesi iyi bir şeydi.

Cassian'ın işbirliği yapıp yapmayacağı meselesiydi ama önce denemek fena olmazdı.

'Biz bu işin içindeyken, biraz kurcalayabilirim...'

Elysia, dışarı çıkan sinsi kahkahayı aceleyle yakaladı.

“Majesteleri, aslında bugün daha önceden bir randevum vardı, o yüzden bir misafir geldi. Sorun olmazsa birlikte çay içebilir miyiz?”

"İyi."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin