"Ne?"
"Bana inanma, sana söz verdiğim şeye inan."
Elysia'dan vazgeçmesi şartıyla Revos'un müttefiki olacağına dair söz.
Cassian sandalyeye gevşekçe yaslandı.
Revos'un sesinde ona inandığını söyleyen bir kesinlik vardı. Ona baktığında Leydi Aiden'a tamamen aşık olmuş gibi görünmüyordu.
Bunu gören Cassian buraya bir takoz yapmayı planlıyordu. Zaten Leydi Aiden'ın Revos'u ve onu uzak tutmak için bir şeyler fısıldadığına dair kabaca bir fikri vardı ve bunu duymak bile istemiyordu.
"Majestelerinin tahta oturmasına yardım edeceğim. Tek bir nedeni var. Bu söze eşimin adı da geçti.”
"Ha…"
Revos ona biraz absürt bir yüzle baktı.
"Ve tahta geçtiğinizde lütfen istifa mektubumu kabul edin."
"Dük."
“Çünkü balayından pek keyif almadım.”
"…Balayı?"
Balayının tadını çıkaramadığı için görevlerinden ayrılan soyluların olup olmadığı Cassian'ın umurunda değildi. Revos'un güce sahip olduğunu ve umursamadığını bilmesini istedi ve istifa mektubunun gerçekten kabul edilmesinin daha da memnuniyetle karşılanacağını söyledi.
Bu düşünceyle birlikte malikaneye inip başka hiçbir şeyi düşünmeden Elysia ile vakit geçirme düşüncesiyle gülümsedi.
Cassian hızlı gitmek istediğini düşünerek ağzını açtı.
"Majesteleri, Markiz Aiden, Marquisate Blanche ile aynı sonla karşılaşacak."
"Biliyorum."
Biliyordu... Yine de çok ılımlı bir tavır.
Cassian şaşkına dönmüştü.
Beğendiğiniz biriyle ilişki yaşamak ve her ne sebeple olursa olsun yanınızda başka bir kadının olması. Karşınızdaki kişiye o kadınla nasıl olduğunuzu göstermek bile en kötüsü olmaz mıydı…?
"Ama sana bunu neden yaptığını sormayacağım. Ve Majesteleri taç giyme törenini öne alacağını söyledi.”
"Anlıyorum. Geri dönebilirsin.”
"Anlaşıldı."
"Jane..."
Cassian'a Jane'i geride bırakmasını mı söylemek istiyor?
Cassian tam tek başına gideceğini söyleyecekken onun sandalyesinden kalktığını görünce Jane'in kararlı bir yüzle yaklaştığını gördü.
“Komutanım. Veliaht Prens'e söylemem gereken bir şey var. Raporu daha sonra yayınlayacağım.”
Cassian kısa bir süre içini çekti ve başını salladı.
“Nefes nefese…”
"……Ekselânsları?"
Hizmetkarlar Revos'a bakarken ağızlarından çeşitli kelimeler çıktı, Cassian ise arkasından gelen bariz öpücük sesi karşısında kaşlarını kaldırdı. Bir bakışta Jane, Revos'u yakasından yakalarken onu öpüyordu.
Cassian içini çekerek Aire Sarayı'ndan çıktı.
"Ekselansları, biliyor muydunuz?"
Sık sık Jane'le iş yapan Bug, Cassian'a sordu. Sanki hiç beklememiş gibi titriyor ve heyecanlanıyordu. Düşününce, Elysia'nın dün gece onu bir kez daha ittiğini, Bug ve Rina'ya ne yapacağı konusunda endişelendiğini söylediğini hatırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...