Başkentten ayrıldıktan sonraki dördüncü gün.
Elysia o kadar gergindi ki Cassian'ın ne dediğini duyamadı. Daha da hassastı çünkü hiç uyumuyor ya da yemek yemiyordu.
Durumunu bildiği için susmayı tercih etti.
Sis yoğunlaştı ve etraf akşamın erken saatleri gibi karardı.
"Buradan."
"Ne?"
“Grup saldırıya uğrayan yerden kaçsaydı buradan geçerlerdi. Şimdi yürüyerek hareket edelim.”
Artık yürümenin ve izleri bulmanın daha hızlı olacağına karar verdi.
Atından ilk atlayan Elysia, o anda bacaklarında oluşan güç karşısında şaşkına döndü.
Cassian, Elysia'yı yakaladı ve ağzını açtı.
"İyi misin?"
“Sanırım bunun nedeni çok uzun süredir ata binmem. Her şey yolunda."
Cassian atını bir ağaca bağlayarak etrafına baktı. Elysia sabırsızca ilk adımlarını attı.
Peşinden giden Cassian, Elysia'nın kolunu yakalayıp onu çevirdi ve parmağını başka yöne doğrulttu.
"Yalnız gitme, o tarafa gitmek zorundayız."
Yalnız hareket etmemesi için Elysia'nın elini tuttu. Cassian bir anlığına şaşkınlıkla arkasına baktı ama çok geçmeden elini tutarak liderliği ele geçirdi.
Kendisinin karşısındaki elinin nabzına odaklanmaya devam etti.
Yere düşen birkaç ağaç ve yaprakta, çoktandır kurumuş olan kan lekeleri görülüyordu.
İzleri gören Elysia'nın yüzü daha da solgunlaştı.
"Saldırıyı önlemek için bu yönde yaklaşık iki yer var."
Cassian, Dük Lowell'a eşlik eden şövalyelerin iyi olduğunu umuyordu. İki yerin de güvenli olacağına karar verecek kadar kafaları olduğunu umuyor.
Patika boyunca hızla ilerleyen Cassian durdu.
Elysia'nın görüşüne göre iki yönlü bir yol ve bir kesme patikası giriliyordu.
Cassian elini kaldırdı ve bir tarafı işaret etti.
Çevre giderek karanlıklaşmaya başladı ama bu Elysia ve Cassian için çok da önemli değildi.
Elysia'nın onu iyi takip ettiğini gören Cassian, fiziksel yeteneklerinin neredeyse aynı olabileceğini merak etti. Oldukça endişe vericiydi çünkü ne kadar yakın olduklarını tam olarak tahmin edemiyordu.
'Dayanıklılık insanların takip edebileceği düzeyde değil.'
Büyü ve fiziksel yeteneklerinin birleşimi yıkıcı düzeyde mi? Cassian kendisinden başka kimsenin onun hakkında bilgi sahibi olmasını istemiyordu.
Elysia alt dudağını ısırdı. Beklenen yerde bir mağara görüldü.
Cassian'ın önündeydi. Elysia mağaranın girişinde durup ona baktı.
“Hiçbir şey hissedemiyorum…”
O da hiçbir şey hissetmiyormuş gibi görünüyordu. Hem canavarlar hem de insanlar.
"İz kalmış olabilir, kontrol edeyim."
Cassian ancak başını salladıktan sonra mağaraya girdi.
'Bunu tek başına öğrenmek çılgınca değil mi?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...