Bölüm 50

49 4 0
                                    

Elysia adamların tamamen siyahlara büründüğünü gördü.

Bir suikastçı mı, tetikçi mi yoksa ona benzer bir şey mi olmalı?

Ölümden sonra onu ilk kez şahsen görüyordu, bu yüzden pek fazla gerçeklik duygusuna sahip değildi. Gerçi bunu daha önce dizilerde ya da filmlerde görmemiş miydi?

Birinin onun hayatını hedef alması ona yabancıydı. Canavarlara boyun eğdirmekten ya da zehirden tamamen farklı bir his veriyordu.

"Benim için endişelenme, sadece hayatını düşün."

"Yapamam."

"Daha güçlü olduğumu biliyorsun değil mi?"

“….?”

Maskeli adamlar, Elysia ile Bug arasındaki konuşmayı duyunca güldüler. Büyüsünün akışının geri döndüğünü hissettiğinde dudaklarının kenarlarını kaldırdı.

“...Ama efendim. Onları öldürmemiz gerekmiyor mu?”

“…Ah, genelde durum böyle değil mi? Bilmiyorum çünkü çoğunu kaydetmedim.”

Genellikle suikastçılar yaralansalar bile sonuna kadar koşarlar. Bunu sadece orijinal hikayede birkaç kez geçen bir sahne olduğu için soruyordu.

Elysia asla kendi elleriyle kimseyi öldürmemişti.

“Evet… Onlara bu bilezikle nerede olduğumu söyleyeceğim.”

"Evet! Anlıyorum."

Ramote ile iletişim kurmak için kullandığı bileziğe sihir üfledi. Ancak sorun şuydu ki... o bunu başaramadı.

“Efendim... Şimdilik buradan çıkalım.”

Elysia bir saldırı büyüsü yapmak için büyüsünü yükseltti. O ve Bug güvende olduğu sürece bu kolaydı. Kalabalık olmayan bir yer seçmeleri iyi oldu. Bu, boyun eğdirmede gölge düşürmek için kullanılan büyünün aynısıydı.

'Ah… Neden sadece bu tür bir büyüyü öğrendim?'

Büyü tuhaf bir şey, bu yüzden sadece büyük şeyleri öğrendi ama pratikliği biraz düşüktü. Eğer düşünürse, boyun eğdirme stratejisinin seviyesi mükemmeldi.

Elysia büyülerini yaptı ve gerçekten döndüğünde ders çalışacağına söz verdi.

Daha sonra büyük bir gürültüyle birlikte bir kükreme duyuldu.

Koşmaya başlayan Böcek, yeniden daralan kuşatmada durmak zorunda kaldı.

“….?”

Bazı nedenlerden dolayı sayı hiç azalmamış gibi görünüyordu.

Ah. Elysia küçük bir iç çekti. Onun bir büyücü olduğunu biliyorlardı ama ona yaklaşmanın hiçbir yolu yoktu.

Geç de olsa bir şeyler düşünüp aceleyle yüzüğü kullandı.

“…Neden yine bu?”

Belki de hareket büyüsü devre dışı kaldığı için yüzük düzgün çalışmıyordu. Bileklik ve yüzük kullanılamasa da büyü normaldi.

Elysia küfürler savurmaya başladı ve "Nedir bu?"

Bug'ın gözleri şoktan titriyordu ama bunun bir önemi yoktu. Daha sonra kafasında 'Plan 2' ortaya çıktı.

"Böcek, beni yere indir."

"…Bağışlamak?"

“Başka bir kılıç falan yok mu?”

"Bu sadece bir hançer."

Bunu söylerken Bug'un bunu göstermek için dışarı çıkardığını görebiliyordu. Hoş olmayan bir ifade takındı. Elysia onu nasıl doğru kullanacağını bile bilmiyordu, bu yüzden pek bir faydası olacak gibi görünmüyordu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin