Elysia'dan biraz uzağa bir bariyer yerleştirildi.
"Bu nedir? Eğer bu bir engelse, onu da gördüm.”
Ramote, bariyeri görmemiş olabileceği için onu tuttuğunu da sözlerine ekledi. Elysia elinin tersiyle ağzını kapattı ve kaşlarını çattı. Sadece canavar topladığı sürece Peloit tarafından yakalanıp yakalanmamasının bir önemi yoktu.
Bariyeri kırıp hepsini yok etse bile. Burada olsaydı daha iyi olurdu. Aksi takdirde canavarları öldürecekti.
İlki memnuniyetle karşılandı çünkü kendisinin de kara büyü kullandığını açıklayabiliyordu ve ikincisi kötü değildi çünkü canavarlardan kurtulmayı bahane olarak kullanarak kara büyü yapabiliyordu. Ancak bir canavarın ona böyle bir duygu vermesinin hiçbir yolu yoktu.
Onu içgüdüsel olarak bariyere girme konusunda isteksiz kılan bir şey.
Beklerken, hiç umut ışığı olmayan bir şeyin şu anda gerçekleşip gerçekleşmediğini merak etti. Bir şeylerin ters gittiğine dair sezgisinin gerçek doğası tereddüt ettiği sırada ortaya çıktı ve o tereddüt ederken Ramote bariyeri kırdı ve Der onun kollarından kaçarak bir yere koştu.
Ve o kadar da yüksek olmayan bir uçurumun kenarına ulaştığında aşağıya baktı.
“O… sen…”
Ramote, ağzından kelimeler çıkamıyormuş gibi bir ifadeyle kaşlarını çattı.
"Bu delilik. Bu saçmalık…"
Elysia titreyen elini kaldırdı ve ağzını kapattı. Uçurumun dibinde devasa canavarların arasında ifadesiz bir yüzle canavarlara güvenle saldıran biri vardı.
…Hayır, vampir tıpkı ona benziyor ama ten rengi ölü bir insan gibi siyaha döndü.
“Ahh…!”
Elysia mide bulantısını durduramadı ve yere düştü.
Bariyerin dışında halkının aurasını hissetti. Bunun olamayacağını düşünüyordu. Peloit'in yaptığı şeyi yapmaktan vazgeçmeye geldiğinde neden böyle hissettiğini merak etti. Kendi türü hakkında düşünmenin neden tatsız olduğunu merak etti...
…Muhtemelen yapıldığı için.
"Mümkün mü?"
“…Geçmişte başarı kayıtları var.”
“Bu… daha önce de söylediğin bu muydu? Bu nasıl mümkün olabilir?"
Bu bir sihir olsa bile.
“Tek bildiğim bir teori, bu yüzden tüm ayrıntıları kontrol etmem gerekecek, ama senin kanınla… Bu mümkün görünüyor. Ama onu aynı varlığın kopyasıymış gibi yaratmak mümkün olmazdı.”
Ramote garip bir şekilde mırıldandı.
Yani insanlara canavar özellikleri kazandıracak bir deney vardı. Bu sözleri duyduğunda sanki kendisine bir canavar gibi davranılmış gibi daha da kötü hissetti. Elysia vücudunu zar zor kaldırdı ve uçurumdan aşağı koştu.
Onu hayatta tutmaya hiç niyeti yoktu.
Ramote bir şeyler bağırıyormuş gibi görünüyordu ama duyamıyordu.
Elysia hemen büyüsünü yükseltti ve canavarların toplandığı yere ateş etti. Kara büyünün yıkıcı gücü gerçekten olağanüstüydü ve canavarların ulumaları havadaki zehirle birlikte yoğun bir şekilde yayılıyordu.
İyi göremediği tozun içinde bile kendisine doğru koşan varlığı görebiliyordu. Vampir sanki hiçbir şey düşünmüyormuş gibi koşarken ifadesiz bir yüz ifadesi takındı ve dişlerini Elysia'ya gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampiriBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...