Bölüm 22[Yan Hikaye]

1 0 0
                                    

"Gerçekten mi. Benimle uğraşma.

"Doğruyu söylüyordum."

"…Evet."

"Ve…"

Cassian'ın yüzüne baktığında sorunun ne olduğunu merak etti.

Gıcırdatılmış dişleri olan sert yüzü bir şeyleri geride tutuyormuş gibi görünüyordu. Yeterli yiyeceği yok muydu? Arzularını kontrol etmek hâlâ zor olabilir. Şu anda aşağı iniyorsa bunun insanların orada olmasından kaynaklanabileceğini düşündü.

"Burada."

"Ha?"

Daha sonra parmaklarını boynunun ensesine bastırdı. Biraz acıyor, bu yüzden inledi.

“ Ahh. ”

"Dişlerimi takmak istiyorum."

"Ah…"

"Aslında bundan daha kötüsünü düşünüyorum. Kaçmandan korktuğum için kendimi tutuyorum.”

Belki de buna izin verip vermeyeceğini soruyordu ve çekingen bir bakış attı. Elysia ele geçirilmiş bir halde başını salladı. Dudaklarına hafifçe dokundu, bir kez yanağına ve dudaklarının çene çizgisi boyunca aşağıya doğru.

Onun uyuşuk dudaklarının aksine, onu aşağı çeken eli hızlıydı.

“Leydi Elysia-nim. Elysia.”

“ …Huuu. ”

Elysia dişlerini kaldırmadı ve Cassian'ın boynunu ısırırken omzundan yakaladı.

"Neden bu kadar gerginsin?"

"Ha? İlk defa ısırıldım."

Elbette Cardel'in onu vampire dönüştürmek için ısırdığı zamanlar vardı ama bu kan emmek için değildi. Yani ilk kez biri onu emmek için boynunu ısırıyordu.

" Ah , kahretsin."

Cassian keskin dişleri derisini delmeden önce kısa bir nefes verdi.

“ Ah. ”

Alışılmadık duygu karşısında bedeni kasılırken Cassian sakinleşmese de onu sakinleştirmek için sırtını ovuşturdu. Bunun yerine vücudu ısındı.

" Ah , Cassian."

Bu duyguya nasıl dayanabilirdi?

Elysia dudağını ısırdı ve omzunu daha da sıktı. Belki Cassian da heyecanlanmıştı, vücudu da gergindi. Belini destekleyen eli çektiğinde vücutları en ufak bir boşluk olmadan birbirine bastırdı.

"Elysia."

Dudaklarını zar zor kaldıran Cassian, nefesi kesilmiş halde ona baktı ve dişlerini gıcırdattı.

" Hoo... buna daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum."

Özür dilediğini söyledikten sonra Elysia'yı yere yatırdı ve onu derinden öptü. Giydikleri kıyafetleri çıkarmaya bile zamanları yoktu ve vücutları üst üste binmişti.

“Vücudum da mı böyle kokuyor?”

“ Haa , ne demek istiyorsun?”

Sanki yanındayken buna nasıl katlanabildiğini anlayamıyormuş gibi ona baktı.

"Beni sadece vücut kokum yüzünden sevdiğini söylediğinden şüphe etmeye başlıyorum."

"Onun bu olmadığını biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum. Demek istediğim, bu kadar. Haa… biraz gevşe.

Elysia gülerken uzanıp eliyle Cassian'ın dudaklarını ovuşturdu. Bu küçük hareket bile Cassian'ın boynunu titretiyordu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin