Elysia başını sesi duyduğu yöne çevirdi.
Kızıl bob saçları taranmış ve kaşları hafif çatık olan kadın, imparatorluk şövalyesi üniforması giyiyordu. O, Ryan'la konuştuğu Leydi Silva'ydı. Ona Dame Jane mi demeliydi?
Daha sonra Jane'e yaklaştı ve onu selamladı.
“Selamlar Düşes. Ben 1. Şövalyelerin komutan yardımcısı Jane Silva'yım.”
“Yakın zamanda İmparatorluğa döndüğünüzü duydum. Tanıştığıma memnun oldum."
Elysia dudaklarının kenarını kaldırıp gülümsediğinde Jane'in kulakları biraz kızardı. Bir an başını salladı, sonra önünde duran Prenses'e tekrar selam vererek konuştu.
"Lütfen 'merhaba' dediğim için özür dilerim."
Prensesin yüzünü kırıştığını gören Elysia dudaklarının kenarlarını kaldırdı.
"Hanım, ben iyiyim. İmparatorluk soylularının temel kimliklerini bilmeden heyet olarak gelen bir Prenses hata yapabilir.”
Hata, neler olup bittiğine dair hiçbir fikrinin olmadığı bir şeydi.
"Affınıza sığınırım?"
Jane başını hafifçe eğdi ve tekrar ağzını Prenses'e açtı.
“Komutanlığın ofisini aradığını duydum ama önceden randevunuz olmadığı sürece içeri giremezsiniz.”
Hem Prenses'in hem de hizmetçisinin hoşnutsuzluğunu gizleyemeyen yüzleri vardı. Hizmetçi Prenses'e baktı, sonra Jane'e yaklaştı ve sakin bir sesle ağzını açmaya çalıştı.
"Şimdilik ona bir kelime söyle."
"Bu imkansız. Lütfen önce mektupla ziyaret talebinde bulunun.”
Jane'in ifadesiz görünümü ve ciddi tavrı, Elysia'nın ona meraklı bir bakışla bakmasına neden oldu. Orijinal kişiliğinin böyle mi olduğunu, yoksa Elysia'ya gösteriş yapmak için mi böyle olduğunu merak ediyordu.
"Kraldan el yazısıyla yazılmış bir mektubu teslim etmem gerekiyor."
El yazısıyla yazılan mektuba atıfta bulunarak bunun çok önemli olduğunu söyleyen Prenses kızardı. Bunu görünce kaşları güçle çatıldı. Şuna bakın, heyet olarak burada bulunan Prenses bile kocasıyla flört edecekmiş gibi görünüyordu.
Elysia Prenses'e yaklaştı. Kendisinden kısa olan Prenses'in bakışlarıyla buluşmak için vücudunu hafifçe eğdi.
“Prenses, cariye olmayı mı hedefliyorsun?”
Yavaş yavaş takip eden ses o kadar soğuktu ki.
Bu, Prenses'in ona 'hey' diye seslenmesinden çok daha kaba bir soruydu. Belki Prenses'in eskortu olsaydı eldivenlerini atarlardı. Bir düşününce, Prenses'e etrafta eşlik eden şövalyeler yoktu. Eskortundan kaçmış gibi görünüyordu.
“Eğer öyleyse…!”
Her ne kadar kaba davranmış olsam da Prenses kolaylıkla konuşamıyordu.
Elysia tuttuğu yelpazeyi Prenses'in çenesinin altına yerleştirdi.
Bu hareket üzerine Prenses eteğinin kenarını kıvırdı ve sözleri bulanıklaştı.
"Mordo Krallığı'nın Prensesi o."
Bir şeylerin olacağını düşünmüyordu.
Prensesin utançtan titrediği görüldü.
İmparatorluk birden fazla eşe izin vermiyordu. İmparator hariç, erkek ya da kadın olması, cariyenin olmadığı anlamına gelmiyordu. Yine de cariye sadece aynı konakta yaşıyordu ama resmi olarak aile listesinde adı geçemiyordu ve sosyalleşemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...