Bölüm 42

54 2 0
                                    

Daha sonra kıyafetini gördü.

Dar elbise, şarap içerken uzun süre karıştırılmıştı. Belini bağlayan kurdele de gevşetilmiş, yakasının açık olduğu bir yırtmaç ortaya çıkıyordu.

İnce slip kıvrımlarını ortaya çıkarıyordu.

Cassian, Elysia'nın kurcaladığı elini çekip yüzünü avucunun içine gömmeden önce rahat bir nefes aldı. Bu nedenle başını eğdi ve karşı kolunun kolunun düğmelerini açtı.

Bir şeyler eksikti. Eğer durum buysa onu soymak daha iyi olmaz mıydı?

"Çıkarayım mı?"

Sanki kendi kendine konuşuyormuş gibi küçük bir fısıltı fısıldadı ama Cassian bu sesi kaçıramazdı. Ayrıca Elysia oldukça anlamlı konuşmasına rağmen telaffuzunda biraz geveleyerek konuşuyordu.

"Sen... sen sarhoşsun."

Böyle düşünerek durup uyumanın daha iyi olacağını düşündü ve Elysia'ya sarılmak için uzandı. Nezaketle ondan kendisini kollarına almasını istedi ve çok geçmeden onu omuzlarından yakalayıp yere bastırdı.

Kanepenin kolçaklarına oturarak Cassian'ın elini tuttu ve kaldırdı.

"Yemek istiyorum."

Cassian'ın elini dudaklarına götürüp bir cevap isteyen Elysia'nın gözleri yalvarıyordu.

Sanki şimdi başını sallaması gerekiyormuş gibi.

Göz hizası kanepenin kol dayanağı kadar yüksek olduğundan Cassian'ın bakışlarının ulaştığı yer baş döndürücü bir manzara gösteriyordu.

"Buna böyle dayanamıyorum. Bu yüzden..."

"Yani... Eğer düğmeyi açmasaydın, bu gece seni korurdum."

Daha sonra Cassian'ın sözünü kesti ve ona izin vermesi için ısrar etti. Bunun üzerine kol dayanağının üzerinde zar zor oturan Elysia'nın belini yakaladı.

Bunu bir izin işareti olarak alan Elysia'nın dudakları parmağını ısırdı.

Kirazlarını aldığından beri buna katlanmakta zorlanıyordu.

Dişlerini kaldırdı ve biraz daha kuvvetle kırdı ve onun vücudunun kokusunun vücuduna yayıldığını hissetti.

Sarhoş görünüyordu.

Elysia, Cassian'ın yüzüne kaşlarını çattı, gözlerini kapatmadı. Yavaşça dudaklarını ayırdı ve parmaklarından akan kan damlalarını yalarken şunları söyledi.

"Gözlerin tamamen açık. Bu çok yaramaz."

Elysia parmağını Cassian'ın gözlerinde gezdirdi.

Kanını emdiği bu günlerde önce dudaklarını ya da boynunun arkasını ısırmamasının, önce parmağını ısırmaya devam etmesinin nedeni budur.

Cassian'ın ifadesini kaçırmadan görebilmek.

Yatakta bile böyle bir ifade kullanmamıştı. Ancak acele etmek istediği bir şeye tutunduğunda ortaya çıkan bir ifade. Yani bu ifadeyi görmenin en kolay yolu onun kanını emmekti.

Elysia, gözlerini biraz okşayan elini indirdi ve Cassian'ın çenesini tuttu. Ona baktı ve baştan çıkarıcı, güzel bir şekilde gülümsedi.

Cassian bir an nefesini tuttu ve ona baktı.

"Beklendiği gibi parmaklardan sonra dudaklar şişmiş."

Elysia çenesini kaldırdı ve başını eğdi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin