Bölüm 94

10 1 0
                                    

Elysia, hâlâ kendisini uçurumda izleyen Ramote'yi bıraktı ve Cassian'la birlikte etrafına baktı. Peloit'in canavarları öldürürken kaçıp kaçmadığını ya da onun burada olup olmadığını bilmiyordu.

“…Yaşayan bir insandan yapılmış gibi görünüyor.”

Cassian'ın sözleri üzerine bakışlarını onun baktığı yöne çevirdi. Orada küçük bir ev ve bahçede zincirlenmiş insanlar gördü.

“Kurban olarak kullanılmış olabilirler.”

Elysia sakince cevap verdi ve aceleyle o yöne doğru ilerledi.

Yakalanan beş kişinin yakındaki bir köyün sakinleri olduğu ortaya çıktı. Bazıları şifalı bitki keseleri taşıyordu ve kurumuş ekmek parçaları sanki onlara yemeleri için verilmiş gibi yerde yatıyordu.

Sonra zincirleri kesti, aşağıya baktı ve durdu.

"Bu insanlar…"

Hepsinin dikkati dağılmıştı ve ağızları açıktı, salyaları akıyordu ya da anlaşılmaz sözler mırıldanıyorlardı.

Cassian onu tuttu ve elinde kılıcıyla yanlarından geçti.

"Onlara aldırma."

Tek başına yürüyebileceğini ve sorun olmadığını söylemek üzere olan Elysia, Cassian tereddüt etmeden eve girerken ağzını kapattı. Evde kimse olmamasına rağmen Peloit'in yapmış olabileceği düşüncenin etkisiyle vücudu gerginlikten kasıldı.

Kurumuş kanın kokusu burnunu yaktı.

Güvenli olduğundan emin olmak için evin etrafına baktı ve onu bıraktı.

“Sanırım yakın zamana kadar deneyler yapıyordu.”

Masanın yanında hâlâ kurumamış kan birikmişti.

Elysia masaya doğru yürüdü ve Peloit tarafından yazılmış gibi görünen kağıtlara baktı. Listelenen vampirlerin çeşitli özellikleri vardı. Üzerine güçlü bir vücut ve dayanıklılık yazıldı ve sonunda yazan vampir kelimesinin üzerine bir çizgi çizildi.

"Burada yakalanacağını hiç düşündüğünü sanmıyorum."

Yoksa bu malzemeleri geride bırakamazdı…

Elysia küçük bir iç çekişi bırakırken bir sonraki sayfaya geçti.

[ Dişleri vardır ama sadece ısırır ve kan emmez. ]

[ İstihbarat yok. ]

Bunun tam bir vampir olmadığını düşünüyordu ama doğru olduğu doğrulandığında dudaklarının kenarları rahatlayarak kalktı. Elysia dinlenmek için biraz zaman buldu ve bir sonraki sayfaya döndüğünde kendisinden çizilmiş gibi görünen bir portre gördü.

Arkasındaki evraklara bakan Cassian acı acı güldü.

"Onu gerçekten öldürmek istiyorum."

Elysia tüylerinin diken diken olduğunu hissetti ve portresini yırtıp yaktı.

Öfkeli olduğu için miydi, yoksa yine kontrolden mi çıkmıştı…? Alevler tavana doğru yükselirken Cassian onu geri çekti.

"Dikkatli olmak."

Masadaki tüm kağıtları neredeyse yakacağı için bunu söyledi.

Cassian kağıtları onun elinden aldı ve onu orasını öptü. Elysia neden aniden öpücük yağmuruna tutulduğunu merak etti ve ona şaşkınlıkla baktı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin