Bölüm 68

22 2 0
                                    

"Ekselansları…?"

Lloyd, Cassian'ı arayıp doğru duyup duymadığımı sordu. Ancak cevap vermeden bir kez daha Lumiere'in adını seslendi.

"Lumiere."

“Evet Cassian. Benim."

Yüzünde şok olmuş bir ifadeyle gülümsedi.

Bu tuhaf durum karşısında Lloyd'un ifadesi ciddileşti. Cassian'ın içtiği şişeye baktı.

Yüzünde bunun ne olduğuna dair bir soru belirdi.

Cassian sırıttı ve elini kaldırıp Lumiere'in yanağını tuttu ve başını eğdi. Bunu gören Lumiere'in kirpikleri titredi ve ardından yeşil gözleri kapandı.

Lloyd dehşete kapıldı ve Cassian'ı aradı.

"Ekselansları…..!"

Avuçlarını açmadan önce Lloyd'u durdurmak için elini kaldırdı.

Lloyd yüzünü buruştururken başını eğerek önündeki ele baktı. Yüzünde sert bir ifadeyle Cassian'ın kılıcını aldı ve eline koydu.

Cassian kılıcı aldı, vücudunu kaldırdı ve yanağını tutan elini bıraktı.

Onun sanki bir öpücük istermiş gibi gözlerini kapattığını görünce öfkesi daha da arttı. Bunun zihinsel büyü mü yoksa kara büyü mü olduğunu bilmiyordu. Başka bir sorun varsa bilmek istemiyordu.

Kesin olan şey, iksirin işine yaramadığıydı.

Lumiere'in boynundan soğuk bir bıçak kaydı.

"Hanımefendi, söylemek istediğiniz son bir sözünüz var mı?"

"…Evet?"

Lumiere göz kapaklarını kaldırdı ve şaşkın bir yüzle sordu.

Öte yandan Lloyd anlaşılmaz bir ifade takındı ve ardından göğsünü silkti.

Cassian tiksinti dolu duygularını açığa vurarak konuştu. "Artık anlaşmamız sona erdiğine göre Leydi'ye göz kulak olmam için hiçbir neden yok."

"Anlamsız…"

dedi Cassian soğuk bir yüzle, boş şişeyi tutarak.

"Sanırım bunun ne tür bir iksir olduğunu kabaca biliyorum. Kendimi çok kirli hissediyorum."

Lumiere'in bağlantısını kesip kesmemeyi düşündü. Burada kalbi bir baca gibiydi, onu bir an önce kesmek istiyordu ama Peloit taşınmış olabileceği için Elysia bahsettiği yerde olmayabilirdi.

İlk başta onu hayatta tutması gerektiğini hissetti.

Lumiere yüzünde boş bir ifadeyle Cassian'a baktı ve ona bağırdı.

"Yalanlar! Çabuk beni sevdiğini söyle. Bunu yapmayın lütfen.”

Yeşil gözleri yaşlarla doldu.

Ciddi gözlerle ona baktı. Sanki adının tekrar anılmasını bekliyormuş gibi.

"Gürültülü. Onu bir ek binaya kilitleyin.

"Anlaşıldı."

“Lloyd. Burada kal ki bir şey olursa seni hemen arayabileyim."

Bunu söyleyerek sonunda Lowell'ın malikanesine gitmek için bodrumdan ayrıldı.

Cassian dışarıdan sakin görünebilir ama içeriden öyle değildi. Elysia'nın orada olma arzusu zihnini doldurmuştu.

…Sağlıklı ve zarar görmeden kalmasını dilerim.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin