Bölüm 26[Yan Hikaye]

5 0 0
                                    

* * *

Onu bir süre ittikten sonra, daha sabırsız olan Cassian'ın onu öpmeye ve uyandırırken kollarına girerken acı dolu bir ses çıkarmaya devam etmesi sayesinde tamamen gerindi.

"Elysia."

“ Uung. ”

Neden vücudu bu kadar sıcaktı?

Daha doğrusu, yavaş yavaş ısınıyormuş gibi hissettim. Bir saatten az bir süredir uyuyormuş gibi hissediyordu, peki neden bunu zaten yapıyordu?

"Daha çok dinleneceğim. Beni uyandırma.''

Cassian onun ne söylediğini umursamadı ve başını eğip kulak memesini çiğneyip fısıldadı.

“Artık gücün ne olduğunu bildiğimi düşünüyorum. Uyuyacak mısın?"

Bu sözler üzerine uykusu kaçan Elysia ayağa fırladı.

"Gerçekten mi?"

Onu hızlı konuşmaya teşvik etti. Sonuçta o kadar uzun zamandır merak ediyordu ki.

“Peki senin yeteneğin ne... up …”

Bir sonraki an Cassian dudaklarını bir gülümsemeyle çekti ve başının arkasını avuçlayarak ağzını öptü. Hafif öpücük yavaş yavaş derinleşti.

Elysia birdenbire bunun ne olduğunu merak ederken onun omzuna bir tokat attı ve vücudunu kastı. Bu her zaman paylaştıkları bir öpücüktü ama kadının kanını emdiği zamanki gibi vücudu ısınmaya başlamıştı.

Onu öptüğünde genellikle yükselen halinden garip bir şekilde farklı bir şey vardı. Ağzı sanki erojen bir bölgeymiş gibi ısınıyor gibiydi ve ardından nefesi hızlandı.

"Bu nedir, Cassian?"

Uzun bir süre tekrar dudaklarını yakaladı ve ancak kendini sarhoş gibi hissettiğinde dudakları aralandı. Yüzü kızararak zorlukla nefes alan Elysia ağlamaklı görünüyordu. Islak dudaklarına baktı ve konuştu.

"Yalanlar."

"Doğru ama bir onaya daha ihtiyacın olursa buna fazlasıyla hazırım."

Bunu söylerken yavaşça çenesini tuttu ve bakışlarını ona çevirdi.

"Bu nasıl-"

Cassian büyük bir keyifle gülerken hiçbir şey söyleyemedi. Sadece ağzı açıldı.

"…Afrodizyak?"

"Ah, sanırım böyle. Ancak durum biraz farklı."

Cassian parmaklarını onun ensesinde gezdirdi.

“….?”

Sanki onu uyarmaya çalışmıyormuş gibi hafifçe düşen parmaklarına şaşkın bir yüzle baktı.

“Başka türlü değil. Sadece bir öpücükle."

Bunu nasıl kontrol etti? Elysia oldukça sert bir ses tonuyla sordu.

“ Hımm . Seni uyurken öptüğüm için doğal olarak anlıyorum.”

Dinlenmek için sadece bir saattir uzanıyordu ama öyle miydi? Üstelik uyanmadı ve bayılmış gibi uykuya daldı, bu yüzden ne olduğunu merak ederek içini çekti.

"Neden? Neden bu yeteneğe sahipsin?”

"Bu senin için iyi değil mi?"

Elysia boş boş baktı ve bundan hoşlanıp hoşlanmaması gerektiğini düşünüyordu. Elbette o an her zaman iyiydi ama biraz korkuyordu. Bunu nasıl kullanacaktı?

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin