Bölüm 51

42 4 0
                                    

Orijinalde kara büyünün ortaya çıktığı zaman henüz değildi.

Zaten ters gitmeye başlayan gelişme nedeniyle zamanlama ileri alınmış olsa bile bunun onunla bir ilgisi olması gerekmez mi?

"Oraya dönüp ne olduğuna bakmam gerekecek."

"Ustanız araştırmayı zaten yaptı. İşte olman gereken yer burası."

Cassian, Elysia ayağa kalkmak üzereyken onun titreyen omzuna bastırdı.

Elysia sanki yaralarını umursamıyormuş gibi sözlerine devam etmesine rağmen, kayması kanla doluydu.

"Yaşlı adam? Nerede o şimdi?"

Cassian uzun bir nefes aldı ve kulağına alçak sesle fısıldadı. Sesinin her zamankinden daha soğuk çıkması bir hata değildi.

"Artık hiçbir yere gidemezsin."

"…Ha?"

Elysia daha sonra doğrudan Cassian'a baktı.

Gözleri her zamankinden biraz daha keskindi ve mor gözleri endişelerin ve diğer duyguların karmaşık bir karışımıydı.

Bakışlarını indirdi ve Elysia'nın yaralarına baktı. Böylece ona bakan gözleri de yaralarına döndü.

O kadar heyecanlıydı ki neden bunu hissetmediğini merak etti.

“Ne zamandır yatıyorum…?”

"Yarım gün."

Elysia başını salladı ve vücudunu rahatlattı. Bir an önce Ramote'yle tanışıp olup bitenlerin açıklamasını duymak istiyordu ama karşısındaki adamı görünce devam edemedi.

"Soruşturmanın ardından baş büyücü sorduğumda hiçbir şey söylemedi."

Olan biteni sakin bir şekilde anlatan Cassian bir şeye tutunuyormuş gibi görünüyordu.

Bunu duyunca dudaklarını sıkıca ısırdı çünkü Ramote'nin bunu neden yaptığını anlamış görünüyordu. Kara büyü kelimesini kolaylıkla ağzından çıkaramayacaktı ve kadının önce Ramote ile konuşması gerekecekti.

Elysia bunu Ramote'ye önceden söylemişti.

Çok uzak olmayan bir gelecekte kara büyü kullanan birinin ortaya çıkacağını söyledi.

"Başbüyücü'nün neden çenesini kapalı tuttuğunu biliyor gibisin."

Cassian, Elysia'nın belini ve dizlerinin altını destekleyerek onu nazikçe kaldırdı. Daha sonra onu tekrar yatağa yatırdı ve yerinde tuttu. Daha sonra yatağın karşısına oturup dudaklarını ısırırken ona bakarken acı bir şekilde gülümsedi.

“Eve geldiğiniz anda bile yaralarınız hızla iyileşti.”

Cassian masanın üzerinde duran kutudan temiz bir bandaj çıkardı ve Elysia'nın giydiği kombinezonun omzundaki kurdeleyi çekti.

Ayrıca kurdeleyi onun yanından çekti ve onu kaldırmadan fişi çıkardı.

Başından beri yara olduğu düşünülürse çıkarması kolay kıyafetler seçmiş görünüyordu.

Yaralarından dolayı ısınan cildine serin hava değdiğinde tüylerim diken diken oldu. Çıplak vücut önünde ortaya çıkmasına rağmen herhangi bir tepki olmadı.

"Doktoru aramam gerektiğini düşündüm. Büyün bittiğinde olduğu gibi elimi kılıçla kesmek zorunda kalabilirim.”

Cassian, Elysia'nın önünde dizlerinden birinin üzerine çöktü.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin