Elysia ayağa kalkıp göğsünü itmeden önce hiçbir şey olmadığını söyleyerek başını salladı.
Geçmişte o olsaydı kenara itilirdi ve pozisyonları değişirdi. Ama şimdi Cassian sanki bunu yapmaya hiç niyeti yokmuş gibi elini göğsünden kaldırdı ve parmağını ağzına koydu.
“….?”
Elysia onun dudaklarının şaşkınlıkla kıvrılmasını izlerken gözlerini kırpıştırdı.
"Henüz değil."
Daha sonra bakışlarıyla buluştuğunda parmağını yaladı. Onun kışkırtıcı bakışına dudaklarını büzen Elysia yanıt vermedi. Elini bıraktıktan sonra Cassian, birbirlerine bakacak şekilde onu belinden çekti.
“ Hep. ”
Birbirlerine sıkıca bastırıldıkları için vücutları sıcaktı.
"Bazen…"
Yumuşak bir şekilde konuşarak yavaşça gözlerini açtı ve ensesine baktı. Sonra başını indirirken Elysia'nın ensesini ısırdı ve vücudunu kuvvetli bir şekilde hareket ettirdi.
“ Ah... ”
“Boğazıma bakarken dudaklarını yaladığını sanıyordum. Yanlış mı gördüm?”
Elysia dudağını ısırdı.
Onun içindeki gücü anında hisseden Cassian gülümsedi ve parmağını onun ince sırtında gezdirdi.
"Buna sanki beni yiyecekmişsin gibi bakmak güzel ama biraz sinir bozucu çünkü nedenini bilmiyorum."
Bana söylersen iyi olur.
Sözlerini iç geçirerek bitirdikten sonra sanki zaten bir cevap istemiyormuşçasına sevgiyle kulağından öptü. Elysia onun alçak sesinin kulaklarında çınladığını duyunca tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu ve elini onun omzuna koydu.
"Seni bu şekilde tutmama rağmen, sana sahip olduğumu hissetmiyorum... ve bu beni çok kızdırıyor."
"Sen ne…"
"Hayır mı diyeceksin?"
Cassian yüzünü görebilmek için başının arkasını kaldırdı, sonra onu geriye doğru kaldırdı. Sanki ona bakmasını söylüyormuş gibi.
Elysia zorlukla nefes almaya başlayana kadar onun yüzüne zar zor bakabildi. Kadın istemsizce uzanıp çarpık gözünün kenarını fırçalarken çok geçmeden yüzünü avucunun içine daha da gömdü.
"Beni istemenden korkuyorum."
“Bu da ne… hıh. ”
"Kalbini bilmek istemiyorum."
Cassian sıkıntılı bir yüzle mırıldandı.
“Cassian. BENCE…"
Bir sonraki an gülümsedi ve elini uzattı.
Bir süredir verdiği zamanı elinden aldığı için, belki de sonraki sözleri dinlemeye niyeti olmadığı için sözlerini tamamlayamayan Elysia'nın dudaklarından çıkan tek şey iniltiydi.
Elini alıp çarşafın üzerine bastıran Cassian, sanki daha fazla konuşmaya gerek yokmuş gibi hareket etti. Belki de ona ulaşmak yeterli değildi, daha derinlere ulaşamadığı için çılgına dönmüş görünüyordu.
"Çok derin…!"
"Beğenmedin mi?"
Vücudu öyle hissediyor gibi görünüyor.
Cassian bacaklarını omuzlarının üzerine atarken, Elysia'nın her tepkisini sevgiyle izledi. Baygın bakışları, kirpiklerinin titreşmesinden dudaklarının anlık ısırılmasına kadar her şeyi takip ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...