Bölüm 15[Yan Hikaye]

3 0 0
                                    

“ Ah. ”

Sanki Cassian'ın kısa inlemeleri zaman zaman duyulabiliyormuş gibi görünüyordu. Dudaklarında, ensesinde, bileklerinin iç kısmında... Elysia kaçan sebebi yakalayamadı ve dişlerini vücudunun her yerine geçirdi.

Yorulmadığı için süre uzuyordu.

“ Ahh. ”

Ancak acı verici bir inilti çıktıktan sonra aklı başına geldi.

Kanepede yatan vücudunda normal bir şey göremedi. Öncelikle kan emmeden önce bileklerini sertçe sıktığı ve kan emerken de kaşıdığı için vücudunun her yerinde morluklar ve tırnak izleri vardı.

Diş izlerini sayan Elysia bunun zamanı olmadığını anladı.

Ondan özür diledi.

"…Üzgünüm."

Daha sonra yırttığı gömleğin parçalarına bakarken derin bir nefes aldı.

"Sorun değil."

Yine de vücudu pek iyi görünmüyordu.

"Başınız mı dönüyor? …Ah, bu kesin.”

Geç de olsa yüzünü avuçladı ve tenini inceledi.

Sürekli kan emerek ısınan Cassian'ın vücudu sıcak olmasına rağmen cildi güzel görünüyordu. Çok geçmeden parmağını göğsündeki diş izlerinin üzerinde gezdirdi ve beyaz bir yüze sahip olmasının normal olup olmadığını merak etti.

" Ah , Elysia."

"Çok mu acıyor? Özür dilerim, sanırım çok sert davrandım."

"Sorun değil."

Elysia kararlı bir şekilde ayağa kalkıp ağzını kaldırırken ona baktı.

"Leydi Elysia. Bırak... bir anlığına.”

Cassian'ı duyamıyordu ve düşüncelerine dalmıştı. Kanını emmiş olmasına rağmen neden iyiydi? Belki başı dönüyordu ama onun yerine hayır demek istedi... gerçi öyle görünmüyordu. Bu sefer sıradan bir insan değil miydi?

Böyle düşünen Elysia başını salladı.

Kılıcı öğrenmek onun geçmişteki halinden çok da farklı olmayan bir başarıydı. Bu nedenle artık o zamanki seviyeye ulaştığı için onu normal bir insan vücudu olarak görmek onun için zordu.

"O halde neden yüksek sesle konuşmaya devam ediyorsun?"

"Daha önce haa... Hafızamı bulduğumu sana bildirmem gerektiğini düşündüm, o yüzden öyle yaptım."

Devam eden stimülasyon karşısında kaşlarını çattı, boğazı seğiriyordu. Hatta anılarını bulsa bile şu ana kadar kendine olan güvenini kaybetmeyeceğini de sözlerine ekledi.

Vücudunun üst kısmı yukarıda olacak şekilde oturan Cassian, onun elini tuttu ve ona gizemli bir gülümsemeyle baktı.

“Sanırım yatakta bu tarafı daha çok seviyorum.”

Sanki geçmişteki konuşma tarzıyla şimdiki konuşma tarzı birbirine karışmış gibiydi. Yine de bu düşünce uzun sürmedi. Elysia, darmadağınık bir nefes vermeden önce kara gözleri ve gıcırdayan dişleriyle ona baktı.

Neyi sevdiğini söylediğini anlamayarak sordu.

"Bu taraf…?"

"Evet. Bana zorbalık yapmayı ve bana isimler takmayı seviyorsun.

Ona isimler takmak, ona 'Leydi' demesini söylediği zamana gönderme yapıyor gibiydi. Elysia vücudunun enerji kazandığını hissetti ve eline bir sıcaklık dalgası yayıldı. Cassian derin bir nefes aldıktan sonra gülümsedi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin