Elysia bu dünyaya gelip ilk kez insan olduğunu hissettiğinde uyanıp pencereden dışarı baktığı zamandı. Görmesi gereken şeyler açıkça bulanık göründüğünde sanki kör olmuş gibi bir şok yaşadı.
Ve şokun etkisiyle kalbinin daha hızlı attığını hissettiğinde, hayatında ilk kez yaşadığı o yabancı duygu karşısında boş boş ağzı açık bir süre hareketsiz kalmak zorunda kaldı.
Kalbinin attığını hissettiğinde ne kadar şaşırmıştı?
Geçirdiği trafik kazası sonrasında uzun süre yatakta yattıktan sonra uyanır uyanmaz gücünü kaybedip yere düştü. Peluş halı sayesinde canı yanmadı ama ağlayacakmış gibi hissetti.
İnsanlardan üstün olan görme, koku alma, duyma ve ezici güç ve dayanıklılık tamamen yok olmuştu. Boş boş kafasını çevirdiğinde ve kafasını toparlayamayınca aynada kendi yansımasını gördü.
…Parlak gümüş rengi saçlar ve parlak yakut kırmızısı gözler.
Orijinal haline çok benziyordu ama tamamen farklı bir görünüme sahipti.
Ertesi gün babasını çağıran biri gelip ona Elysia adını verdiğinde tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu.
…Roman dünyası.
"Yakın olduğunu söylememiş miydi?"
Bu dünyaya geldikten iki ay sonra ilk kez konaktan çıktı.
Tabii buna değse de eskortlardan kaçarken ve çalışanların arasından gizlice kaçarken çok zorlandı. Yatak odasından pencereden dışarı baktığında buranın gerçekten farklı bir dünya olduğunu hissetti ama kendisi dışarı çıktığında yine yeniydi.
Konağın biraz ilerisinde küçük bir göl vardı, hizmetçinin sözlerini hatırladı ve oraya gitmeyi düşündü. Gece görüldüğünde gerçekten harika olduğunu mu söyledi…?
Alnında boncuk boncuk terler oluşuyordu.
İnsanlar nasıl böyle bir bedenle yaşıyorlar? Bir süre yürüdükçe hafif bir çiçek kokusu duyuldu. Beyaz sümbülteber ay ışığında mavi parlıyordu ve daha içeride büyük bir göl görülebiliyordu.
"Vay…"
Gerçekten muhteşemdi.
Buraya gelen yolun güzel değilse çok zor olduğunu düşünerek dişlerini gıcırdatıyordu.
Yaprakların parmak uçlarına sürtünmesi hissi fena değildi, bu yüzden gözlerini kapattı ve yavaşça yürüdü. Bacakları titriyordu ve kış olduğu için rüzgar soğuktu. Yine de tüm bunlara katlanmak için güzel bir yerdi.
"Ah..."
“ Hng? ”
Bir şeyler duymuş olmalı.
Sıradan bir asil hanım olsaydı, şafak vakti gölün kıyısında kimsenin olmadığı bir yerde duyabileceği bir sesten korkardı ama bu Elysia için hiçbir şey değildi. Merakla hızla yürüdü ve sesin geldiği yere baktı.
'Ah… kan gibi kokuyor.'
İştahını artırması gereken kan kokusu onu hiçbir şekilde etkilemedi. İnsana dönüştüğünü yeniden hissettiğinde acı bir şekilde gülümsedi. Hareket ettikçe kan kokusu daha da yoğunlaştı ve kaşları çatıldı.
'Her zamanki gibi olsaydı, bir yudum yutardım.'
Siyah saçlı bir adam suyun kenarında yatıyordu. Adam neredeyse tamamen kanla kaplıydı. Kanın nereden sızdığını anlamak zordu.
Etrafına baktı ve dalı aldı.
'Bu adam yaralı mı...?'
Vücudunu saran cübbeyi dalıyla kenara itti. Adamın beyaz gömleğinin bir tarafı yırtılmıştı. Kesiğe benzeyen yaralar oldukça uzundu ama adamın yaralarının hepsi bu kadarmış gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...