Bölüm 108

6 0 0
                                    

Elysia, hiç haber vermeden onu etkileyen duygu karşısında gözlerini kapattı. Biraz tüyler ürpertici geldi ve onun bilgisini aktarmayı teklif etme şekline hayret etti. Çeşitli büyülü bilgileri yavaş yavaş biriktirmek tuhaf bir deneyimdi.

Ama eğer böyle olsaydı…

O düşünürken en önemli bilgi geldi. Elysia kapalı gözlerini açtı ve Hail'in bileğini yakaladı.

"Hadi yapalım, sözleşme yapalım."

Hail'in dudakları aç bir hayvan gibi sarktı.

Öte yandan sözleşme imzalamak istediğini söylediğinde Remote avucunu göstererek bir süre beklemesi gerektiğini söyledi.

“Bu arada, başka bir sözleşme imzalamak doğru mu? Eğer anlaşma bozulursa..."

"Sorun değil çünkü o insan değil."

Ancak aslında Elysia anlaşmanın çoktan bozulup bozulmadığını merak ediyordu.

Anlaşmanın asıl amacı iblislerin insan dünyasına girememesiydi ve buna ek olarak iblislerle insanlar arasındaki sözleşmeleri yasaklamaktı. Aksi takdirde iblislerin çoğunluğu insanları tuzağa düşürmeye ve bir şekilde ruhlarını yağmalamaya çalışırdı.

Ayrıca ölmesi gereken bir kişinin diriltilmesi gibi durumların önüne geçmek amacıyla hayata ve ölüme katılmayı yasaklayan bir madde bulunuyordu.

Hail, şartlara mümkün olduğu kadar uymak için Elysia'yı kurtarmak yerine zamanı geri almayı seçti. Rania'dan talep ettiği ilk bedel Der'i bulmaktı ama sonunda Rania'nın ruhunu yedi, yani anlaşmayı ihlal etmiş olmalı.

Elysia yanılıp yanılmadığını merak etti ve sordu.

"Anlaşma zaten bozulmuş değil mi?"

Bunun üzerine Ramote ve Hail'in yüz ifadeleri belirsizleşti. Hail hareketsiz durdu ve Ramote'yi işaret ederken ağzını açtı.

"Anlaşmayı bozarsanız yeniden sözleşme imzalamanız mümkün olmayacak. Gördüğünüz gibi ejderha yok. Ve büyücü öylece hareketsiz mi oturuyor?"

Ramote'ye sanki rahatsız ediyormuş gibi söyledi.

…Ramote'nin anlaşmayı bozma gücü var mıydı? Bu düşünceyle Elysia sanki bunları hiç anlamıyormuş gibi kaşlarını çattı.

"Anlaşma kendiliğinden bozulmaz. Şartların ihlal edildiğini fark ettikleri anda, anlaşma sırasında orada bulunanlardan birinin harekete geçmesi gerekiyor.”

Ramote içini çekti ve ayrıntıya giremeyeceğini ekledi.

“Yani Hail yaşlı adama bilmiyormuş gibi soruyor.”

"Sağ."

Elysia'nın bir sorusu daha vardı ve Hail'e sordu.

"Kırmak daha iyi değil mi?"

Çünkü iblisler anlaşmadan önceki gibi insanları dışarı çekebileceklerdi.

"HAYIR."

Anlaşma zamanında iblislerin ejderhadan bir şeyler aldığı söyleniyordu, ancak anlaşma bozulursa bunun sorumluluğunu üstlenmeleri gerekiyordu. Ramote onların ne aldığını bilmiyordu ve bu kısmı ona bile söyleyemediği için sessizliği seçti.

Elysia, adamın ona söyleyemediği soruları sormak istemediğinden uysalca başını salladı.

Neyse, onun yüzünden iblisler anlaşmayı bozmak istemiyor gibi görünüyordu. Rania ile yapılan sözleşme, Der'i hevesle arayan Hail'in keyfiliğiydi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin