"Seni buraya getirmem şartıyla Leydi Blanche'a bir söz vereceğim."
"Bana asıl meseleyi hızlıca anlat."
“Sesini duymayalı uzun zaman oldu mu bilmiyorum. Böyle bölünmüş bir ses duymak çok hoş.”
Elysia kaşlarını çattı.
Bunun nedeni, böyle şeyleri sevdiğini söylemesine rağmen onunla konuşmayalı çok uzun zaman olmuştu ve kadının başı zonkluyordu.
"Biri Markiz'in işini eski haline döndürmek, diğeri ise kocanızın kalbini kazanmaktı."
…Çok nazik ve ayrıntılı bir açıklama.
İş restorasyonu. Peloit'in bu kadar parası kalmış olması şaşırtıcıydı ve Peloit bunun nasıl mümkün olabileceğini anlamıyordu. Orijinal hikayede böyle bir bölüm yoktu, bu yüzden beklenmedik bir durumdu ve kara büyüde böyle bir şeyin olup olmadığını bilmenin bir yolu yoktu.
Bu arada Peloit, Elysia'nın şaşkın ifadesini görünce gözleri parlayarak sordu.
“İleride bana ismimle hitap edersen sana söylerim. Kocanız Leydi Blanche'a sırtını döndü."
Bunun mümkün olduğunu düşünmek istemediği için onun bilgilerine ihtiyacı olmadığını söylemek istedi.
Ancak Elysia büyüyen endişesinden kolay kolay kurtulamıyordu.
Eğer Cassian gerçekten Lumiere'in yanında duruyorsa böyle bir şey yapmış olmalı, yani Lumiere bunu kafasıyla anlayabilmişti.
Daha sonra geri dönmenin bir yolunu bulmaya çalışırken sakinleşmeyi başardı, ancak eğer bu yüzden onu aramıyorduysa.
Yani onu sonsuza kadar göremeyecekse...
Her ne kadar Ramote ve Ryan'ın onu bulmasını beklemek zorunda olsa da Lumiere Cassian'a müdahale ederse bu bir sorun olurdu.
En kötü ihtimal hiç durmadan ortaya çıktı ve kafasını doldurdu.
Sonunda Elysia dudaklarını açtı. Tek bir ismi anmanın nesi bu kadar zor?
“...Peloit.”
"Aferin. Pel'in de iyi olduğunu düşünüyorum."
Çocuksu bir yüzle Elysia'ya baktı, sanki Peloit bunu duymak istiyormuş gibi, ona söyleyecekmiş gibi gülümsedi. Bu nedenle serbest bırakıldıktan sonra yüzüne vuracağına yemin ederek dişlerini gıcırdattı.
"Pel."
"Evet Elyse."
"Söyle bana."
"Leydi Blanche henüz iksiri kullanmadı."
Bu belirsiz bir cevaptı.
Lumiere bir şey yaptıktan sonra olmuş olmalı, değil mi?
Tuhaf bir durumdu ama bir şey kullanmadığı sürece Cassian'ın kalbinin Lumiere'e yönelmesi mümkün değildi. Her ne kadar bu çok doğal bir inanç olsa da, Peloit'in belirsiz sözleri onu boşuna kaygılandırmıştı.
"İksir kullanmadı mı?"
"Evet, kullanmamıştı ama sanırım etkili."
Peloit dostane bir ses tonuyla konuştu.
Elysia, artık onun yüzünü görmek istemediği için başını çevirdiğinde gözlerini kapattı. Ne kadar uzun kalırsa, onun kan içme arzusunu bastırmak da o kadar zorlaşıyordu.
"İksiri kullanırsa ne olacağını merak etmiyor musun?"
"Hmm. Meraklı değilim."
Bu artık konuşmak istemediği anlamına geliyordu. Bunu gören Peloit havaya kaldırdığı dudağını indirdi ve gözlerini indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...