Bölüm 80

23 2 0
                                    

Elysia büyüsünü yeniden artırdı ve görüşleri değişti.

Yatak odasında olduğundan emin olunca dudaklarını kaldırdı. Masanın üzerinde yattığı için yer değişirken Cassian bir an için titreyen vücudunu destekledi.

"Bu halde büyü kullanmak biraz tuhaf."

"…Tehlikeli!"

"Zor kendimi tutuyorum. Sana sözünü kesmeni kim söyledi?”

Parmaklarıyla dudaklarını açarken gülümsedi.

Bu her zaman böyleydi. Her zaman düşündüğünün ötesindeydi. Vücutları üst üste binerken sihrini yüzüğe aktarabileceğini düşünmüyordu.

"Bu günlerde... Uhk... malikanede kalıyorum... Haa."

Yatağından kalkarken kollarını boynuna dolayan ve ona hafifçe sarılan Cassian, Elysia'nın hafifçe kalkık sırtını destekledi.

"Onu değiştirdim... böylece tüm sihri kullanabilirim..."

Bu, malikanenin her tarafına dağılmış büyü taşlarının üzerine kazınmış tüm savunma büyülerini tamir ettiği anlamına geliyordu.

"Aferin."

"Uhh... Cassian, şimdi ben..."

Boynunu tutan kolu kasıldı ve Cassian inledi. Vücudu ince bir şekilde titrerken Elysia'ya yoğun bir sıcaklık yayıldı.

***
Kara büyü kullanmayı başardığını duyduğunda Ramote'nin ifadesi dehşete düşmüştü.

Ofisinde malikane bütçesiyle ilgili kağıtlara bakan Elysia, Ramote'ye bakarken beceriksizce gülümsedi. Bu sırada Cassian, masasını kendisine dönük bir şekilde yerleştirdikten sonra ağzının kenarlarını kaldırıp sırıttı.

"Kaza geçirdiğini duydum."

"Kaza derken ne demek istiyorsun? Madem beni zaten azarladın, bu kadar fazla davranma.”

Bunu söylerken Cassian'a baktı. Göz göze geldiklerinde tekrar gözlerini devirdi. Onu azarladığını söylemek için bariz bakışlarını hissedebiliyordu ama bunu görmezden gelmeye çalıştı.

"Neyle ilgili?"

Sanki buna mecbur değilmiş gibi avucunu salladı.

Elysia daha sonra vücudunu kaldırdı ve ofisin ortasındaki masaya doğru yürüdü. Cassian baş tarafta otururken kanepede Ramote ile yüz yüze geldi. Onun yaklaştığını gören Ramote gözlüğünü çıkardı ve gözlerine sıkıca bastırarak masanın üzerine koydu ve sordu.

"Başarıdan kastınız nedir?"

“Hımm. İlk önce onu görmek ister misin?”

Kelimeleri kullanmaktansa göstermenin daha hızlı olduğunu düşünüyordu. Cassian'la birlikteyken ilk kez kara büyü yapmayı başarmıştı. Çok hassas tepki verdi ve ona sıkışıp kaldığı için tekrar büyü kullanacak zamanı yoktu.

Büyü parmaklarından aşağı akarken, balık kanının kokusu da her tarafa yayıldı.

Cassian vücudunu kaldırdı ve büyüsünü büyük bir ateş topuna dönüştüren kadını kollarının arasına çekti.

"Nefes nefese."

"Vay... Elysia."

“Bu hala kontrol edemediğin bir şey.”

Yapmaya çalıştığı şeyin aksine: küçük bir kor, neredeyse saçlarını yakan Elysia, Cassian ve Ramote'ye döndü.

Ramote başını salladı ve konuştu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin