Cassian banyosunu bitirip yatak odasına yöneldi.
Duyuları bunun gözden kaçırılmaması gerektiğini söylüyordu. Sanki kaybolmak üzereymiş gibi, gözlerinin önünde tehlikeli bir figür asılıydı.
Yatak odasının kapısını açtığında Elysia'nın kedisi dışarı fırladı. Der ona baktı, başını çevirdi ve merdivenlerden birinci kata doğru yöneldi.
Güldü çünkü sanki buradan kaçmaya çalışıyormuş gibi görünüyordu.
“…Her türden fikrin var.”
Yatak odasına girdiğinde Elysia'nın yatakta yattığını, dizlerine sarıldığını gördü.
Kendisini beklediğini fark etti.
"Elysia."
Cassian onun adını seslendi ve yatağa yaklaştı. Elysia'nın yanağını yakaladı ve hafif bir kuvvetle kaldırdı. Sol elindeki yaranın etrafına bir bandaj sarıldı. Daha sonra yaralı elini yavaşça uzaklaştırdı.
Elysia bir dizi eylemi görünce kaşlarını çattı.
"Ne düşündüğünü bilmiyorum ama hayır."
Yüzüne kan gelmesinden korktuğu için onu çıkardığını ekledi.
Elysia birkaç kez dudaklarını çırptıktan sonra söyledi.
"Sana bir kez daha soracağım."
"Herhangi bir şey."
"Eğer bir gün sevdiğin biri olursa, ister Lady Blanche olsun ister başka biri olsun, gitmene izin vereceğim."
"Bunu söylemen biraz canımı acıttı."
İşte o zaman Cassian neyi fark ettiğini fark etti. Onun kalbini bildiği ve tereddüt ettiği, bir hata yaparsa hemen kaçacağı gerçeği.
Düğünden önce yakalanan bir aptal gibiydi.
"Ben ciddiyim. Şimdi bile sözleşmeyi bozacağım.
Cassian sözünü kesti ve alçak sesle konuştu. "Eğer kasıtlı olarak beni incitiyorsan, sanırım dursan iyi olur."
"Öyle değil…!"
“Sözleşmeyi kendi isteğiyle kim bozabilir? Sen bile yalnızsın..."
Elysia elini kaldırdı ve ağzını kapattı.
"HAYIR! Anladım… Hiçbir şey söyleme, hiçbir şey söyleme.”
Cassian dudaklarını, dudaklarını kapatan avuçlarına bastırdı. Bunun üzerine sanki ağlayacakmış gibi bir ifadeyle ona baktı ve sonra gözlerini sıkıca kapattı.
“Sözleşme bittiğinde İmparatorluktan ayrılacağım.”
Bunu duyunca elini tutup indirdi, hafif bir duyguyla baktığında hemen kırmızı yanağını öptü ve gülümsediğinde sevgiyle kıvrılan gözlerinin köşesine dudaklarını bastırdı.
"Söz veriyorum seni bırakacağım."
Sözleşmesinde zaten yazıyordu ama tekrar sormasının nedeni muhtemelen onun aklına takılıp kalmasıydı.
Ancak üç yıl onun fikrini değiştirmeye yetecektir.
Cassian başını eğdi ve kulak memesini nazikçe ısırdı. Bu yüzden Elysia'nın nefesinin bozulduğunu hissedebiliyordu.
"Söz veriyorum."
Daha sonra onun ince belini sıvazladı ve bornozu omuzlarından uzaklaştırdı.
"Hiçbir şey duymadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...