Bölüm 54

35 2 0
                                    

Elysia banyoda yüzünü yıkayıp yatak odasına döndüğünde Cassian çoktan oradaydı.

Onu kendisi bulmaya gidecekti ama zaten orada olduğu için şanslıydı. Cassian tamamen giyinikti, belki de yeni çıkmıştı. Siyah saçları yarı bükülmüştü.

Ona baktığında tıpkı onunla ilk tanıştığı günkü gibi yeniden gıdıklandığını hissetti.

Elysia yatağın karşı tarafına oturdu ve ağzını açtı.

"Ne zaman geldin?"

"Bir süre önce."

Cassian ona yaklaştı. Bir yudum aldı ve yaklaşırken kolunu tuttu.

“Cassian, konuşabilir miyiz?”

"HAYIR."

Elysia'nın sözlerini alçak sesle kesti.

Ne diyeceğini bilmeden yüzü sertleşti. Cassian, Elysia'nın kolunu tutan elini nazikçe çekti ve kollarını karıştırdı.

Küçük siyah kadife bir kutuydu.

Tek kelime etmeden elindeki şeye bakarken, adam onun önünde dizlerinden birinin üzerine çöktü.

Elysia onun elinde ne olduğunu biliyormuş gibi görünüyordu, o yüzden irkildi ve geri çekilmeye çalıştı. Ancak Cassian sol elini tutup onu sürükleyerek geri çekilmesini engelledi.

"Çünkü yarın düğün var. Bunu doğru yapmak istiyorum ama sanırım kaçacaksın.

Bunu söylerken acı bir şekilde gülümsedi. Kutuyu açtı ve içindekileri çıkardı.

Elysia, kalp atışlarının hızlanmasını görünce gözlerini kırpıştırdı.

Sabah hissettiğinden daha hızlı atması şaşırtıcıydı. Belki gerçekten de bu şekilde bayılacak.

Artık durum tuhaflaştığından ve tuhaf düşüncelerine devam ettiğinden Cassian, Elysia'nın elinin arkasını öptü.

"Bana bir şans ver."

Yüzüğünü dikkatlice yüzük parmağına taktı.

Ortadaki büyük bir elmasın etrafı küçük elmaslarla çevrelenmişti. Açıklamayı dinlemeden gözlerine benzer bir renkte yaptığını anlayabilirdi.

Elmasların rengi son derece canlıydı.

“Beni kullandığını, kan içtiğini ya da bedenimi istediğini düşünsen bile tereddüt edersen. Kullanılmaktan mutluluk duyacağım.

Yüzüğe bakan Elysia alt dudağını sıkıca ısırdı. O kadar sert ısırdı ki dudaklarında balık tadı kaldı.

Cassian acı bir şekilde gülümsedi ve parmağını yumuşak bir şekilde dudaklarının üzerinde gezdirdi.

“Dudaklarınızı ısırma alışkanlığınızı değiştirmeniz gerekiyor. Kanıyor."

"BENCE…"

"Hiçbir şey söylemesek olmaz mı? Daha fazlasını söylersen çok acı verir diye düşünüyorum."

Dediği gibi mor gözlerinde sabırsız bir bakış vardı.

Ne zaman kendinden emin bir şekilde onu baştan çıkardı ve şimdi bu kadar zayıftı?

"Seni sevmediğim için zorlamıyorum. Tahmin edebileceğiniz gibi başka nedenler de var.”

Cassian bu sözler üzerine yumruklarını sıktı, muhtemelen onun reddini duyacağını düşünüyordu.

Damarlarının dışarı çıktığını görebiliyordu.

Elysia yumruğunu sıkan elini sıktı. Cassian'ın elleri çok büyük olmasına rağmen hepsini kapatamadı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin