Bölüm 109

7 0 0
                                    

Cassian göğsüne gömülü olan çenesini kaldırdı ve kısa süreliğine ama tekrar tekrar alt dudağını ısırdı. Elleri belindeki kurdeleyi çözmeye başladı. Daha sonra bacağının üzerinde oturan Elysia'yı yatırıp yukarıya tırmandı.

Bu sırada Elysia elini uzatıp onun vücuduna dokundu. Geniş omuzlarından aşağıya doğru ilerledi ve parmaklarını kaslı vücudunun üzerinde kaydırdı.

Cassian'ın kulak memesini yalayan dili aşağıya doğru indi. Yavaş ama yoğun bir şekilde, biraz daha inatla iz bırakarak dudaklar hassas bölgelerde uzun süre kaldı. Daha sonra dilini yuvarladı ve emdi, elbisesinin dudaklarını kapatan kenarını ısırdı.

Zaten bol olan elbise kolaylıkla bele kadar iniyordu.

“ Ah…! ”

Uzanıp elbisenin ön kısmını ağzıyla ovuşturdu ve çimdikledi. Yırtılan kumaş parçalarının sesi kulaklarında çınlıyordu. İnleyen Elysia irkildi ve ona bakmak için başını kaldırdı.

"Şu anda ne yapıyorsun…"

“ Ah. Acelem var o yüzden bilmiyorum."

Üzgün ​​olduğunu söylese de hiç üzgün görünmüyordu.

Cassian yırtık pırtık elbiseyi yakalayıp yatağın altına fırlattı ve diğer eli hala vücudunun üzerindeyken gömleğini çıkardı. Bir anda çıplak hale gelen iki beden artık sıcaktı.

Elysia nefesinin kesildiğini hissetti ve hıçkırdı.

Cassian onun her tarafını yakaladı. Günde birkaç kez iz bıraktığı için vücudu kırmızı olan kadın nefesini tutuyordu. Uzun parmaklar leğen kemiğini gıdıklayarak ovuşturdukça daha da aşağıya doğru iniyordu.

“...Cassian.”

Kendi adını haykıran sesi çok müstehcen geliyordu.

İstisnasız her iki bacağını da izleriyle dolu tuttu. Cassian parmaklarının etrafına dolandığını hissettiğinde nefesini tuttu. Elysia onun beline sarılıp vücudunu çekerken inledi. Daha sonra tekrar hareket etmemesi için bacaklarından tuttu.

"Henüz değil."

“ Ahh... ”

Cassian boğuk ses karşısında dişlerini sıktı.

Artık alışabilir ama Elysia'nın sesine ya da onun her küçük hareketine her zaman aşırı tepki veriyor. Bugün özellikle daha kötüydü. Sadece vücuduna dokundu ve yaladı. Yine de onun kendisini sıktığını hissederek şimdiden zirveye ulaşacağını düşündü.

"Bu rahatsız edici."

Çabalayarak vücudunu yaklaştırdı. Nefes alıp nefesini tutarken dudaklarını araladı. Dudaklarını zar zor açan Elysia sordu.

"Ne yapıyorsun?"

Cassian yavaşça eğildi. Sadece dudakları hafifçe birbirine değdiğinde durdu.

"Daha iyi olmaya devam edecek."

“ Ah…! ”

Elysia şu anda yaptığı şeyden kendisinin mi yoksa kendisinden mi hoşlandığını merak etti. Ona bakarken gözleri kısıldı ve hafif bir kahkaha duydu.

"Elbette seni daha çok seviyorum."

“Bazen, eğer işler iyiye giderse zor olacağını düşündüm.”

"Biliyorum."

Kollarının arasında sarkan Elysia ani bir düşünceyle ağzını açtı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin