"…Ne? Dame Jane ve Veliaht Prens?"
"Evet. Ellerinde bir şey olabilir."
"Veliaht Prens neden birdenbire...?"
Elysia, kendisine şüpheli gözlerle bakan Lloyd'a bakarken kaşlarını kaldırdı.
Eski sevgilisinin haberlerini neden merak ettiği düşüncesi sanki adam yazmış gibi açıktı. Jane'in hizmetçiyi araştırdığını zaten Ryan'dan duymuştu ama neden böyle tepki veriyordu...?
Görünüşe göre Leydi Aiden, Revos'la ilgileniyordu.
Jane hizmetçiyi araştırıyordu. Revos Şövalyeler'e Jane ile ayrı ayrı buluşmaya gitmiş olsa da yüzü kızarıyordu. O halde elbette ikisinin arasını bilmesi gerekir, değil mi?
…Ama eski erkek arkadaşıyla ilgili haberleri neden merak ediyordu?
"Lloyd."
Durumu geç anlamış gibi somurtkan bir yüzle hemen cevap verdi.
" …Evet. İnceleyeceğim.”
Elysia onun sırtına baktı ve parmağıyla masaya vurdu. Jane'i malikaneye davet etmenin nasıl bir şey olacağını merak etti.
Ryan ona bakıyordu, bu yüzden onun nasıl bir insan olduğunu merak etti.
Bunun faydalı olduğunu söylemek belirsizdi, ancak Mordo Prensesi'nden İmparatorluk Sarayı'na son gidişiyle ilgili olarak özür isteyebilirdi. Birlikte yemek yemek istemese bile Elysia çay saatinin sorun olmayacağını düşünüyordu.
"Karşılaştığımızda bunu öğreneceğim."
Ve böylece hemen mektup kağıdını aldı ve bir davetiye yazdı.
Hizmetçiyi çağırmak üzereyken Elysia ofisin dışında bir kargaşa hissetti. Neler olup bittiğini öğrenmek istedi ve Ryan ile Bug'ı görmeye gitti.
“Ryan. Böcek. Şu anda ne yapıyorsun?"
Ryan Bug'a acımasızca bakıyordu ve Bug huzursuzdu. Sadece bakınca sanki Rina'yla ilgiliymiş gibi görünüyordu.
Ryan buna karşı mıydı…?
“Anne, hanımefendi…”
"Leydi Elysia. Gürültü için özür dilerim."
Bug'ın aceleyle başını eğdiğini görebiliyordu. Arkasını döndü ve yürümeye başladı. Her nasılsa, geriye dönüp bakması içler acısıydı. Ancak Elysia, Bug'ın ona kızgınlıkla baktığını düşündü... Bu bir hata mıydı?
Ryan'a içeri girmesini söyleyerek "Neler oluyor?" diye sordu.
“Bu… Kız kardeşimin bir teklifi var.”
"Gerçekten mi?"
…İlişki bu kadar derin miydi? Hata basit ve düşüncesiz görünse de Rina'ya dikkatsizce evlenme teklif etmemesi gerektiğini biliyordu. Çünkü evlendiğinde buraya onunla birlikte gelenler Ryan ve Rina'ydı.
Bunu bilen Elysia, bunun düşündüğünden daha samimi olmasına biraz şaşırdı.
"Bu neden bir sorun?"
"Kız kardeşim hayır dedi."
"Anlıyorum…"
Rina'nın Bug kadar yüreği yoktu.
"Kız kardeşim Sör Bug'a gelip doğrudan Leydi Elysia'dan izin almasını söyledi."
"…Ha? Neden benden izin almak zorunda kaldı?”
"Ben de bilmiyorum."
"Ama bunun bir süre önceki yaygarayla ne ilgisi var?"
"Sör Bug, Leydi Elysia'nın buna karşı olduğunu yanlış anladı ve isteksizce ofise girmeye çalıştı, ben de onu durdurdum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...