Bölüm 88

16 1 0
                                    

Önünde oturan Jane'e bakan Elysia, ifadesini kontrol etmek için elinden geleni yaptı.

Jane bugün izin günü olduğunu söylediği için bir elbise giyiyordu, bu yüzden Şövalyeler için çalışmaya gitmedi.

Elysia somurtkan dudaklarının kenarlarını tutmaya çabaladı. Çünkü sarı elbisenin çok fazla fırfırları vardı ve yüzünü daha da donuklaştırıyordu. Sebebi ne olursa olsun, başkalarının ne giydiği umurunda olmasa da bu, bakılmayacak kadar pejmürde bir elbiseydi.

Kısaydı ama onunla konuşurken Jane tipik bir şövalyeydi. Ayrıca hiçbir esnekliğe sahip olmayacak kadar ilkelere bağlı bir kişiliğe sahip görünüyordu.

Geceyi Revos'la geçirmesi inanılmazdı.

"Aslında... önce seni görmem gerekip gerekmediğini düşünüyordum."

Elysia beklenmedik sözler karşısında başını eğdi.

"Ben…?"

"Evet. Sana sormak istediğim bir şey var."

Jane'in yüzünde bir gerilim ifadesi belirdi. Bunun sevimli olduğunu düşünerek bir gülümseme yayıldı ve "Lütfen sormaya çekinmeyin." dedi.

"Son zamanlarda Dördüncü Bölge'ye gittin mi?"

…Nasıl öğrendi?

Elysia hemen cevap vermeden bir süre düşündü. Hayır deyip konuşmayı burada bitirmek yerine biraz daha dinlemenin daha iyi olacağını düşündü.

"Öyleyse?"

"Laura adındaki hizmetçiyi tanıyor musun?"

Gülümsemesi soldu ve yumuşak bir sesle ağzını açtı. Biraz hoş olmayan bir ruh hali içinde gülümseme alışkanlığı vardı.

“Hanımefendi, şu anda sorgulanmam gerektiğini düşünmüyorum. Soru sorma şeklin yanlış."

Jane onun sözlerine cevap verdi, başını eğerek gözle görülür bir şekilde utanmıştı.

“…Ah, özür dilerim. Bu bir alışkanlık haline geldi ve ben bunu bilmiyordum bile.

Elysia küçük bir iç çekti.

"Ne sormak istiyorsun?"

"İncelediğim bir vaka var. Bu davanın önemli bir tanığı kısa süre önce öldürüldü.”

"Bu yüzden?"

"Düşes'in yakınlarda arabaya bindiğini gördüm."

Elysia'nın malikaneye dönmek için arabaya bindiğini görmüş gibiydi.

"Benden şüphe ettiğinden emin misin?"

Ryan, Jane'in suikastçıyı bizzat öldürdüğüne tanık olduğunu söyledi. O halde soru ne anlama geliyordu? Sırf onu yakınlarda gördüğü için Elysia'dan şüpheleniyormuş gibi görünmüyor muydu…?

"HAYIR. Hizmetçisini başkası öldürdü.”

"Anlıyorum."

Jane bir an duraksadı ve temkinli bir sesle konuştu: "Leydi Aiden'la nasıl bir ilişkiniz olduğunu bilmek istiyorum."

"Hiç bir şey."

"…Evet?"

Jane'in hiç düşünmeden çıkan cevap karşısında şaşkına döndüğü görülüyordu.

“Her ne ise, bana böyle sorarsan bunu kim açıkça söyler?”

"O…"

Sanki bunu hiç düşünmemiş gibi, sözlerinin sonunu ağzından kaçırırken biraz endişeliydi. Elysia'nın Jane'in yetenekleriyle nasıl komutan yardımcısı rütbesine yükseldiğini bilmediği belliydi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin