Bölüm 8[Yan Hikaye]

4 0 0
                                    

“Eskort olarak geldin ama benimle birlikte yemek yemelisin, benimle yürüyüşe çıkmalı, benimle çay içmeli ve benimle randevuya çıkmalısın.”

Neredeyse birlikte uyuyabilirsek güzel olacağını söyleyecekti. Kafasında kırmızı etiketli düşünceler dolaşıyordu ama Elysia yüzsüzce bunu yapmaması gerektiği sonucuna vardı.

"Ve seni öpeceğim?"

“ Ha? ”

Bu basit soru karşısında şaşırıp dudağını ısırdı. Onu tam da istediği gibi öpüşmekle suçlayabilir miydi?

Cassian ona doğru eğilirken yaklaştı.

"Sana dokunabilir miyim?"

Ne diyeceğini düşünse de çoktan başını sallamıştı. Cassian başparmağını ısıran dudaklarına bastırırken bir süre hareketsiz kalan Elysia aceleyle elini çekti.

" Ah Üzgünüm."

Neredeyse onu ısırıyordu.

Cassian'ın elinin arkası ona ne kadar sert vurduğu için kırmızıydı. Bunu görünce elini tuttu ve özür diler bir yüz ifadesiyle geri çekti.

"…Üzgünüm."

Lütfen kemiklerin kırıldığını söylemeyin. Kendi kendine böyle düşünen Elysia dikkatle onun elini inceledi.

"Bu iyi."

"Sevmediğim için değil."

"Evet. O zaman sorun yok.”

Bunun üzerine Cassian başını hafifçe eğdi ve gülümsedi. Gözlerini o karakteristik, durgun gülümsemeden alamıyordu.

* * *

Elysia, Cassian'ı bahçeye çıkardı. Hala elini tutuyordu. Zaman böyle geçtikçe hava kararıyordu. Sessizce başını kaldırdı ve sormadan önce gökyüzüne baktı.

"Bana sormak istediğin çok şey yok mu?"

Cassian sanki inkar etmeye hiç niyeti yokmuş gibi başını salladı.

“…Aslında o kadar çok var ki nereden başlayacağımı bilmiyorum.”

"Herhangi bir şey. Aklınıza ne gelirse sorabilirsiniz."

Bunlar onun en az bir kez cevaplaması gereken sorulardı. Böyle düşünen Elysia elini bıraktı ve onun önüne geçti.

"Bana dürüst bir cevap verecek misin?"

"Evet. Yalan söylemeyeceğim. Uygun şekilde ihmal edebilirim.

Cassian göz teması kurdu ve bunun yeterli olduğunu ekledi.

“Neden beni görmeye gelmedin?”

“…buna dayanamıyorum.”

Çünkü onun kanını emme isteğine dayanamıyordu.

Bu arada Cassian bir an kaşını kaldırdı. Belki de bunun nedeni yeterince iyi bir cevap olmamasıydı.

"Bekledin mi?"

"Her gece."

Bu cevapta en ufak bir tereddüt yoktu ve hafif bir kırgınlığa benzer bir şeyler içeriyor gibiydi. Beklediği zamanla karşılaştırıldığında hiçbir şey sayılmazdı ama Cassian yanlış bir şey yapmamış olsa da bu onu biraz rahatsız ediyordu.

"Peki hasta olsaydım gelir miydin?"

Cassian onun bileğini tuttu ve eğildi.

Bileğinin iç kısmına nazik bir öpücük konduğunda, Elysia nabzının düştüğünü fark ederse diye elini sıkmak istedi ama hareket edemiyordu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin