"Ah, olamaz..."
Elysia gecikmeden eve kapıdan girdi.
"Nerede!"
Maskeli bir adamın oturma odasındaki çekmeceleri karıştırdığını, yerde kanlar içinde yatan bir kadını görebiliyordu.
Elysia doğruca ona koştu. Büyü kullanması gerekmesine rağmen neden önce vücudunun dışarı çıktığını bilmiyordu.
"Bayan…!"
Ryan hemen onu takip etti ve onun adını söylemeye çalışırken ağzını ısırdı.
"Önce hizmetçiye bakın."
Hizmetçiyi Ryan'a bıraktı ve maskeli adamın karnına tekme attı. Maskeli adam yere oturdu ve bir şekilde gücünü kaybetti.
Bunu görünce hemen maskeli adamın ensesine tokat atarak onu sersemletti. Ryan'ın ona intihar etmesinler diye suikastçıyı hemen vurup etkisiz hale getirmesini söylediğini hatırladı.
Elysia gururlu bir ifadeyle Ryan'a baktı.
“...Bayan Elysia.”
"Evet?"
"Ona çok sert vurdun. Eğer bir şeyler ters gitseydi boynunuzu kırar ve anında ölürdünüz.”
"Evet…? Çok iyi."
Gücünü kontrol edememesine rağmen Ryan'dan öğrendiği şeyi yapıyordu. Daha sonra hizmetçinin yanına gitti.
"O zaten öldü."
"Haa..."
Bir şey vardı.
Marquisate Blanche'ın tüm üyeleri yakalandı. Ancak bu hizmetçiyi öldüren kişi, hizmetçi ağzını açsa başı belaya girecek biriydi. Elysia, maskeli adamın daha önce şifonyerin altını karıştırdığını hatırladı ve ona yaklaştı.
"Bu adam ne arıyordu?"
Ryan başını salladı ve pencereye doğru yürüdü, perdeleri çekti ve kapıyı kilitledi. Daha sonra birlikte evi aramaya başladılar.
"…Buldum."
"Çoktan?"
Ryan bunu söyleyerek bir kutu not getirdi. Elysia bir avuç alıp çarşafları tek tek incelemeye başladı.
[ Onu kurban yap. ]
[Mutfak eşyalarının ikinci çekmecesi. ]
[ Büyülü Taş. Bırakın kendisi alsın. ]
[ Kedi gözü rengini kontrol edin. ]
[ Küçük güneşten yardım isteyin. ]
Nota baktıkça öfkesi daha da artıyordu. Değilse…
[ Kalan miktarın tamamını yönetin. ]
Aşağıdaki notu alan Elysia uzun bir nefes aldı ve ardından maskeli adama yaklaştı. Daha sonra parmağını salladı ve maskeli adamı suyla ıslattı.
“Kuhuk…!”
Ryan maskeli adamın ağzına bir parça kumaş sokup ellerini bağlarken, adamın bakışlarıyla buluşmak için duruşunu indirdi.
"Bundan sonra sana sorduğumda ya başını salla ya da salla."
Şiddetle direnen adam, kendisini büyüleyen kırmızı gözlerde boş bir ifadeye dönüştü.
"Bu Markiz Aiden'ın işi mi?"
Maskeli adam başını salladı.
"Bilmiyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...