Bölüm 9[Yan Hikaye]

3 0 0
                                    

' Ah . Gerçekten çok tatlı ama böyle devam ederse zor olurdu…'

Elysia uzun bir nefes aldı ve böyle düşünürken Cassian'ın yakasını çekiştirdi. Yakın mesafeden zor olsa da işe bu sevimli adamı yatıştırmakla başlamalıydı.

"Hiç benzemiyorsunuz. Sen ve portredeki adam farklısınız.”

"…Evet."

Cassian'ın yüzü biraz kızardı.

"Ve o benim hoşuma gitmiyor."

"Leydi Elysia nasıl bir adamdan hoşlanır?"

Bu sözler üzerine sırtı ay ışığına dönük duran Cassian'ın yüzünü inceledi. Onu her şeyiyle baştan çıkaran adam hâlâ o zamanki ve şimdiki gibiydi. Dışarı verdiği nefes bile son derece baştan çıkarıcıydı.

Elysia cevap vermek yerine dudaklarını üst üste koydu. Dudaklarını nazikçe bastırıp geri çekildi ve bir kez daha.

Dudaklar birbirine daha sıkı bir şekilde kenetlendi.

Gözlerini ondan ayırmasa da alt dudağını yaladı ve ısırdı. Cassian kısa bir inleme çıkardı ve aralık dudaklarının arasını ısırdı. Onu sakinleştirmeye çalışırken Elysia nazikçe ağzını taradı ve onu gıdıkladı.

Gözlerine bakmak ve onu öpmek zor muydu? Yoksa arkasındaki insanların öpücüğü görmesi farklı mı hissettirdi?

Nefesi zaten bozuktu.

“ Ah, haa. ”

Dudakları bir anlığına ayrıldı ve onun eli yakasını kavrarken iniltisi duyuldu. Elysia dilini nazikçe ısırırken gözlerinin etrafındaki yavaş yavaş yanan bölgeye baktı.

"Başka bir şey düşünmene gerek yok. Portreyi unut.

"Bu işe yaramıyor."

"O zaman sana böyle hissettireceğim."

Bu sözler üzerine Cassian dişlerini gıcırdattı ve başını salladı. Bu yüzden mi onun ağlamasını istiyordu? Bir şey yapmadan önce ondan uzaklaştı.

"Yanımda kalacağını söylersen geri adım atmayacağım."

"Eğer bir şey yapacak olsaydın bunu söylemezdin."

Elysia başını salladı.

“Şimdi buna inanmıyorum. Dikkatli düşün ve sonra cevapla.

Bu arada endişelerinden de kurtulacaktı. Elysia, Cassian'ın da onu isteyebileceğini fark etti ve şimdi kendini çok iyi hissetti.

Bu sadece zor bir anda yanına gelen kişiye karşı duyulan bir takıntı olmayabilir. Aslında herhangi bir duygunun hiçbir önemi yoktu. Konuşmaların dönüp dönüp tekrar başa döndüğünü gösteriyorlardı ama bu neden önemliydi ki?

"Oh ve…"

"Evet."

Cassian konuşmayı bitirdiğinde hemen cevap veriyormuş gibi görünüyordu. Ona odaklanıyormuş gibi göründüğü için kendini yeniden iyi hissetti.

"O sana hiç benzemiyor. Sanırım birbirine benzediğinizi söylersem kendimi kötü hissedeceğim.

"Elbette."

"Evet. O zaman akşam yemeği yiyelim mi?”

Bunu söyleyerek parmaklarını şıklattı ve görevliye işaret verdi.

"Sihirle çağırıyorsun."

“ Ah Evet, çünkü rahat.”

Artık dışarıdaydı ve içeride olsa bile askıyı çekmek için elini uzatmak sinir bozucuydu. Bunun nedeni, Cardell'le birlikte Büyülü Kule'de yaşarken önemsiz şeyleri bile büyüyle yapma alışkanlığını geliştirmiş olmasıydı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin