'Orada kaç kişi var?'
Elysia'nın eskortu olması için uygun bir adam göndermesini söylediğinde o kişi Bug'dı. Gerçi o zaten Elysia'yla flört etme geçmişi olan bir adam değil mi?
Elysia'nın çevresinde Ryan ve Başbüyücü dahil çok fazla sinir bozucu insan vardı.
Bug daha iyi taraftaydı. Ryan ve Başbüyücü Elysia'nın tarafındaydı, dolayısıyla ortadan kaldırılamazlardı.
"Haa... Deliriyorum."
Cassian'ın Elysia'ya olan kalbi, farkına varmaktan korktuğu kadar şişmişti. Kalbinin içeriğini ona açıklasaydı daha iyi olurdu.
'Sonra kaçacak. Tadı güzel olan kanın tadını çıkardığım için bana teşekkür eder mi?'
Elysia'nın fiziği ve yüzüyle zayıf olduğunu bildiği zaten bir gerçekti. Cassian elindeki her şeyi kullanarak onu üç yıl içinde baştan çıkarmaya kararlıydı.
Hâlâ birlikte olan Elysia ile Ramote'ye bakarak uzun bir nefes aldı ve adımlarını attı.
Başbüyücüye ona dokunmamasını söylese bile dinlemesi pek mümkün değildi. Kıskanıp kıskanmadığını sorarken gülümseyip ensesini okşadığı belliydi. O zaman hiçbir şey yapamaz ve ona ensesini veremez.
Hatta bu günlerde kan emdiği kısımlar giderek çeşitleniyor.
'Şimdi kim kimi baştan çıkarmak istiyor?'
Elysia, yaklaşan figür karşısında Ramote'ye tutunarak başını hafifçe çevirdi.
"Ha... Cassian?"
Belinden tutup onu Ramote'den uzaklaştırdı. Cassian başını sallayarak onu selamladı, Elysia'yı kollarına aldı ve adımlarına devam etti.
Elysia, Ramote'nin Cassian tarafından az önce yakalandığı durumdan uzaklaşmasını izlerken beceriksizce gülümsedi.
Ramote ikisine baktı ve dilini şaklattı.
'Peki ya gözetleme? Dük zor zamanlar geçirmiş olmalı.'
Bunu fark etmeyen Elysia daha da şaşırtıcıydı. Açıkça akıllı ve çabuk kavrayan biri ama bazen kör bir köşe olabiliyordu.
'Tsk. Şu gözlere bak.'
Bu gözler lezzetli yemeklere mi bakıyor?
Bu, Elysia'nın Dük Esteban hakkında her konuştuğunda duyduğu bir düşünceydi ama Elysia, sadece fiziğinden etkilenmiş gibi görünmüyordu. Onu Jerciho Dağları'ndan gördüğünde öyle olmasa da artık birbirlerine karşı hisleri olduğu açık.
Elbette Elysia henüz Dük Esteban'la aynı kalbe sahip görünmüyor. Yine de onların da aynı şeyleri hissetmeleri an meselesiydi.
"Onları bu şekilde bırakmam sorun olur mu?"
Elysia'nın ona daha önce söylediklerini hatırladığında Ramote'nin yüzü karardı. Çünkü onların aynı fikirde olmalarına izin vermenin ve hatta birbirlerinin duygularını onaylamanın iyi bir fikir olup olmayacağını merak ediyordu.
Onu önemsediği için onun zarar görmesini istemiyordu.
***
Cassian odaya girdi ve Elysia'yı yatağa yatırdı.Dağınık saçlarını düzeltirken ona baktı ve gülümsedi.
Cassian ona içini çekti. Sorununun ne olduğu hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi görünüyordu. Kıskançlık göstermemeye karar vermesine rağmen, başka bir adamın vücudu tarafından çekilmesi sinir bozucuydu, bu yüzden ilk önce eli hareket etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...