Bölüm 27

82 5 0
                                    

Elysia cübbesindeki şeyi çıkardı. Görünüşe göre bu sadece normal bir taştı.

“Bu bir ruh taşı ama ben onu sana vermedim mi?”

Tüm büyüsünü kullandıktan sonra ışığını kaybeden bir ruh taşıydı. Elysia bir süre önce kışlada yaptığı izleme büyüsünün sonuçlarını hatırladı. Eğer Lumiere doğrudan kendi büyüsünü kullanmasaydı…

"Peki ya... büyü ruh taşından kaynaklanıyorsa."

"O zaman izleme büyüsünü kullanmanın faydası olmaz."

Elysia ruh taşını ters çevirdi. Gravür işaretine sahip olacak şekilde tasarlanan pazarda dağıtıldı.

Zihni kaotik bir hal aldı.

İzleme büyüsü örneğinin Lumiere'in cübbesindeki Ruh Taşı ile aynı olup olmadığını öğrenmek için izleme büyüsünü tamamlamak üzere aynı yerden çıkarılan Ruh Taşı'nı alması gerekiyordu. Ancak sahip olduğu takip büyüsü örneğini zaten kullanmıştı, bu yüzden bunu yapabilmek için Cassian'a verdiği örneği kullanmak zorundaydı.

En iyi yöntem, duruşmada esarete katılan büyücülere danışıp bunu öğrenmekti ama bir sorun vardı.

Bu ruh taşının Lumiere'e ait olduğunu kanıtlamak ve bunu neden tuttuğunu açıklamak.

Eğer gerçekten Lumiere'e ait olsaydı, Elysia bunu o zamana kadar yanına almazdı çünkü daha önce olduğu gibi onu tekrar bornozun içine koymak zorundaydı.

'Birinden vazgeçmem gerekiyor.'

Duruşmada büyücülerle mi kontrol edeceğini yoksa ruh taşını ayrı ayrı mı kontrol edeceğini seçmek zorundaydı.

"Cüppenin sahibinin o olduğundan emin misin?"

"Bilmiyorum. Bunu yapması için hiçbir neden yok."

Lumiere'in gerçekten Ruh Taşı'nı kullandığı ortaya çıksa bile, resmi bir duruşmayla kanıtlanmadıkça onu cezalandırmanın hiçbir yolu yoktu.

Elysia dudaklarını ısırdı.

Cassian kışlada bir ileri bir geri giden ona bakıyordu. İfadesi çok ciddi olduğu için onun düşünce akışını bozması gerekip gerekmediğinden emin değildi. Cassian onu kenardan izlemeye karar verdi.

Eğer Lumiere ise neden? Neden Elysia'yı hedef aldı?

Kahraman neden onu tehdit etsin ki?

Aklına gelen tek şey Revos'tu. Elysia zihninden dallanıp budaklanan bu alçakgönüllü düşünce karşısında başını salladı. Dik durdu, kaşlarını çatmayı bıraktı.

“...Cassian. Birkaç gün önce Leydi Blanche'a ne söyledin?"

"Hmm?"

Lumiere yüzünü kolayca kızartır. Yine de şatodaki yüz kızarması ilgi ve yürekten oldukça farklıydı.

'Neden fark etmedim?'

O gün hakkında homurdanmaya devam ederken düzgün uyuyamamasının da nedeni buydu. Elysia ellerini iki beline koyarken Cassian'a yaklaştı.

"Leydi Blanche sana ne söyledi?"

Cassian nereden başlayacağını merak ederek ona baktığında karşılaştığı kırmızı gözleri tuhaf bir enerji yayıyordu. Vampirin baştan çıkarıcılığını elinde tutan güç ortadan kayboldu. Bu içgüdüsel bir davranıştı.

Cassian bu değişime karşı tetikteydi.

"Bunun ne olduğunu bilmiyorum ama beni büyülemeye çalışmasan bile cevap verirdim."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin