"Sonsuza kadar seninle kalmamı iste."
"…Ne?"
"Kendi başına endişelenme. Ne istersen."
Elysia istemsizce nefesini tuttu. Şimdi neyden bahsediyordu? Bir vampire mi dönüşmek istiyordu... öyle miydi?
Birdenbire mi?
Elini Cassian'ın çenesinde sıktı ve kaşlarını çattı.
"Cardell ne dedi?"
"HAYIR. Bu benim vasiyetimdir."
“….Henüz karar vermedim. Bu aldatmaktır."
Eğer o da bunu istediğini söyleseydi artık endişelenmesine gerek kalmayacaktı. Ancak bu çok ani oldu. Cassian'ın anılarını geri kazanmasından bu yana ne kadar zaman geçti?
"Yine de çok ani oldu. Biraz daha düşünün."
Bunu söylerken ertelenmiş bir cevap verdi.
“Artık yüzümü daha çok beğenmiş gibisin ama ertelesem bile cevabım aynı olacak.”
Bu yüzden mi bu kadar ısrarla sordu? Elysia sonunda güldü.
"Seninle ne yapabilirim?"
Cevap vermemesine rağmen Cassian çenesini yukarı kaldırdı ve dudaklarını onun avucuna gömdü. Bakışlarıyla buluştuğunda dudaklarını hareket ettirerek dudaklarını bir kez daha parmak uçlarına bastırdı.
“Duruma biraz daha bakıp sana anlatsam mı diye düşündüm.”
Parmak uçları dudaklarını gıdıklıyordu.
"…Ancak?"
"Bu arada gözlerimiz her buluştuğunda, birlikte olduğumuz her anı düşüneceğim, bundan nefret ediyorum."
Sonucu ne olur bilmiyorum ama onu da paylaşmak isterim.
Eklenen kelimeler dişlerini hemen onun boğazına sokma isteği uyandırdı. Bu sırada Cassian sanki düşünceyi anlamış gibi nazikçe gülümsedi.
"Şimdi değil. Cardell'in yardıma ihtiyacı var."
"Cardell?"
Ardından Hail'in ziyaretinin ardından yaşananları kısaca anlattı.
Yani bu onun da Cardell'in yeteneklerini kullanabileceği anlamına geliyordu. İşin garibi, başarısız olacağını düşünmeden sohbet ettiler. Hala düşüncelerine dalmış olan Elysia kollarını Cassian'a uzattı. Onu hafifçe kaldırdığında gözleri daha da yukarı kalktı.
"Cassian."
" Ha. ”
Sözlerini hemen söylemedi ve yavaşça yatak odasına baktı.
Pek çok şeyin yaşandığı bir yerdi… Geçmişte ona kimliğini itiraf ederken ağladığı yer. Bunun gerçekten berbat olduğunu itiraf ettiği ve sonsuz bir hayatı tek başına yaşamaktan korktuğu yer.
Elysia ona bakmak için başını eğdi.
"Yalnızlıktı."
"Yalnız kalmayın."
"Zor olacak."
“Beni beklediğini görmek daha zor. Seni bir kez yalnız bırakmak yeterli.”
Bu sözler üzerine hafifçe gülümsedi ve yanağını kapattı.
"Bir gün pişman olacaksın."
"Karım bana bir damgayla bağlı olduğu sürece pişman olmayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...